heisand? Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 jeg må pumpe meg hver tredje time på grunn av brystbetennelse i det ene brystet og hva gjør jeg når jeg skal ut på sandvika storsenter. det er jo ikke sikkert at sønnen min er sulten innenfor de tre timene og er jo ikke sikkert at han tømmer brystet helt, noe jeg må få gjort. hjelp... hva gjør jeg?
så var vi 4 Skrevet 12. september 2007 #2 Skrevet 12. september 2007 ta med pumpa og gå på stellerommet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå