Gå til innhold

hør her der...er det muulig?


Anbefalte innlegg

Skrevet

skulle møte en venninne å spise middag ute, kom for sent og glemte å ta ut penger på forhånd selv om jeg vet veeeldig godt at jeg ikke kan betale med kort der. Vi går til kinoen og stopper for å kjøpe sjokolade, jeg kjøper sjokolade men bare til henne-glemte meg selv..kommer oss til kinoen og jeg leder an veien, jeg har billettene og finner salen vi ska se filmen. Under filmen tenker både jeg og venninnen min at det er noe som ikke stemmer..så når filmen er slutt spør vi hun som jobber der..og tror dere det ikke-vi har sett feil film!!!så på vei hjem går jeg en laang omvei selv om jeg selvfølgelig vet godt veien hjem..

ER det mulig å bli mere distre nå?gruer meg til denne ammetåken jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

haha! litt stessa i det siste eller? Hjelpe meg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...