Gjest Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 skulle møte en venninne å spise middag ute, kom for sent og glemte å ta ut penger på forhånd selv om jeg vet veeeldig godt at jeg ikke kan betale med kort der. Vi går til kinoen og stopper for å kjøpe sjokolade, jeg kjøper sjokolade men bare til henne-glemte meg selv..kommer oss til kinoen og jeg leder an veien, jeg har billettene og finner salen vi ska se filmen. Under filmen tenker både jeg og venninnen min at det er noe som ikke stemmer..så når filmen er slutt spør vi hun som jobber der..og tror dere det ikke-vi har sett feil film!!!så på vei hjem går jeg en laang omvei selv om jeg selvfølgelig vet godt veien hjem.. ER det mulig å bli mere distre nå?gruer meg til denne ammetåken jeg...
Gjest Skrevet 12. september 2007 #3 Skrevet 12. september 2007 hehe ettellerannet er tett ihvertfall...hjelpemeg..
Bdancer Skrevet 12. september 2007 #4 Skrevet 12. september 2007 haha! litt stessa i det siste eller? Hjelpe meg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå