Nit@™ Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 Lillegutt er 19 mnd. På fredag skal han på sykehuset, 18 mil unna, og han HATER å kjøre bil. Blir så sint at fyyyy ;o) Tenkte jeg skulle innom lekebutikken og se om de kan ha noen leker han kan drive med i bilen. Leker som ha ikke får før det andre starter å bli kjedelig. Fra før har vi dvd og bøker han liker, men det holder som regel ikke mere enn 20 minutter. Noen som har tips til hva jeg kan kjøpe til han?
Nit@™ Skrevet 12. september 2007 Forfatter #2 Skrevet 12. september 2007 Ingen? Hva fenger deres barn på ca 19 mnd? Som kan tas med i bilen?
heisand? Skrevet 12. september 2007 #3 Skrevet 12. september 2007 kanskje dvdspiller?? så er det noe å se på... kanskje film med morsom musikk
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 12. september 2007 #4 Skrevet 12. september 2007 Hun er riktignok jente, så hun har med dokka si :-) Ellers så har vi dvd, og det fenger fra filmen blir startet til den er over. Vi har konsekvent bare "gode gamle" disney filmer da, så askepott 1+2, dumbo, lady og landstrykeren og peter pan går igjen hos oss :-) Ellers hender det vi har med "little people" figurer, de er også stas å leke med.
Sitterpåpc Skrevet 12. september 2007 #5 Skrevet 12. september 2007 Om du har hode til det (og alt er vel bedre enn en unge som hyler da) er bøker med knapper som lager lyd. Eller sånn lekegitar med knapper som spiller forskjellige melodier. (hadde en sånn i baksetet 40 mil en gang, aldri mer)
Nit@™ Skrevet 12. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 12. september 2007 DVD har vi i bilen allerede. Han liker Pelle Politibil, Elias og Thomas (toget) veldig godt, så det er på plass + bøker om traktor og biler ;o) Tenkte litt på slik "miniorgel".. Om øra og hodet holder, joda, bedre enn sinnaskrik fra baksetet. Pappa blir med som "underholder" i baksetet ;o) Hadde ikke klart turen alene tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå