Gå til innhold

noen andre som "bare" går.....(samme som skravle)

Anbefalte innlegg

Skrevet

hjemme om dagene??

Kjeder meg SÅ fælt om dagen :-( er ikkje vant med å "bare" gå hjemme hele dagen....

Noen andre i Bergen?? kansje vi kan treffes?? er forresten en jente på snart 26.har samboer og 2 gutter fra før på 6 og 8 år. har termin 21 jan :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!

Jeg bor i Bergen og har termin 20.januar. Jeg går også for det meste hjemme, men leser til eksamen, så det er ikke så kjedelig for meg... Men det hadde vært kjekt å treffes en gang:)

Har du vært med på BIM-treffene? Vi møttes på mandag på Egon, skal møtes igjen 8.oktober på Fridays kl 18.

Hvor i Bergen bor du? Jeg bor ca 10 minutt nedenfor Haukeland.

Skrevet

nei det har jeg ikke :-( dumt det da! Jeg bor i Fana...Midttun/Nesttun....Hva skal du ta eksamen i??

Kan du kansje fortelle meg litt om de som er med på BIM treffene?? alder o.l.??

Skrevet

Heisann!

Jeg er medisinstudent, og skal ha eksamen i øye og øre-nese-hals i oktober. Pga kynnere og litt bekkenproblemer har jeg bestemt meg for å ta det med ro, så jeg er bare med på det obligatoriske på skolen, altså der vi har pasientkontakt. Teorien satser jeg på å lære meg på egen hånd:) Håper det ordner seg!

Vi har hatt to BIM-treff, vi var vel ca 10 stk på det på mandag. Grei spredning i alder, fra ca min alder (24) og opp over 30 (har ikke spurt etter alder). Både førstegangsfødende og fleregangs, så vi er en god blanding:)

Har vært veldig trivlig, kjekt å møte andre gravide! Håper du kan bli med neste gang!

Vi to kunne sikkert også møttes en dag på kafe eller noe i sentrum? Kan jo høre inne på januarklubben for eksempel om det er noen andre som også går og driver på dagene og har lyst på et kafebesøk på dagtid:)

Skrevet

Det var jo ganske mangen det :-) 10 stk.....

oi medisin ja...huff ser for meg at det er eit vansklig studium som krever mye av deg..:-s skjønner at du må ta det litt rolig!