Anonym bruker Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 jeg håper dere som går direkte på personer leser dette. og ikke minst det innlegget der det står at ingen fortjener barn! jeg melder slike innlegg til moderator. det er dere som bør skjerpe dere. helt alvorlig! greit det er en krangle side.. men det finnes grenser.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2007 #2 Skrevet 12. september 2007 Eh....mener du det innlegget som står her inne på krangle? Tror kanskje du har misforstått litt.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2007 #3 Skrevet 12. september 2007 tror ikke du har skjønt helt det innlegget nei...
Tony Soprano Skrevet 12. september 2007 #4 Skrevet 12. september 2007 Eeeehhh... Tror nok du har misforstått litt her!
Anonym bruker Skrevet 12. september 2007 #5 Skrevet 12. september 2007 Du må lese HELE innlegget - ikke bare overskriften, da skjønner du. Det er faktisk et knallbra innlegg og går nettopp i strupen på de du kanskje heller burde meldt inn.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2007 #6 Skrevet 12. september 2007 HA HA!!! Du har jo ikke lest innlegget, du! Det er forøvrig et ganske morsomt innlegg med noen små sannheter innimellom. Måtte dra på smilebåndet et par ganger Les hele innlegget før du klager til moderator iallefall. Klageskit!!
Anonym bruker Skrevet 12. september 2007 #7 Skrevet 12. september 2007 hei. HI her.. nei det var ikke siktet till det innlegget dere snakker om. =) men har lest så mange ganger der det står slike ting, at jeg kommer til og begynne og melde de inn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå