*3 gutter i hus* Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 hjemme om dagene?? Kjeder meg SÅ fælt om dagen :-( er ikkje vant med å "bare" gå hjemme hele dagen....Noen andre i Bergen?? kansje vi kan treffes?? er forresten en jente på snart 26.har samboer og 2 gutter fra før på 6 og 8 år. har termin 21 jan :-)
Musa *4 perfekte gutter* Skrevet 12. september 2007 #2 Skrevet 12. september 2007 Jeg bor ikke i bergen da... men "syter" litt med deg.. for det gjør jeg også... tråkker hjemme dagen opp og dagen ned... Håper du finner noen du kan surre litt med da, for det er kjedelig å bare gå sånn å tråkke opp gulvet...
*3 gutter i hus* Skrevet 12. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. september 2007 hei musa :-) ja er kjedelig! Lurer på om jeg skal ta noen fag ved høgskolen bare for å ha noe å gjøre på :-s hehe SÅ langt er det kommet med meg! Noen tips til hva jeg kan finne på da?? sliter med å finne nok energi til å få gjort de daglige tingene som bla å vaske OG legge samme klær :-( Føler meg jo så ubruklig...huff klage klage klage
Gjest Skrevet 12. september 2007 #4 Skrevet 12. september 2007 Slenger meg på med dere jeg. Jeg går også bare hjemme om dagene, utrolig kjedlig. Jeg har en aktiv jobb og er vant til å farte rundt, men nå orker jeg jo ingen ting. Så vidt jeg orker å gjøre litt husarbeid og lage middag til sambo kommer hjem fra jobb. Det er trasig, ble skikkelig deprimert i starten følte meg så ubrukelig, og at den lille fulstendig hadde overtatt kroppen min, men nå har jeg akseptert situasjonen som den er. Må jo bare finne seg i det, men kjedlig det er det! Faktisk har jeg tenkt på det med å ta noen fag jeg også, nettkurs eller noe, men vet ikke om jeg orker hehe:)
*3 gutter i hus* Skrevet 12. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. september 2007 hehe nei kommer jo inn her og dette med å orke...studere er jo tøft da....:-) Hvor bor du da? hm lurer på om det er noe jeg overser i nærmiljøet?? som jeg kan drive med...hehe som ikkje tar de siste kreftene mine (så trening er uaktuelt)....noen tips??
Gjest Skrevet 12. september 2007 #6 Skrevet 12. september 2007 Jeg bor i Trondheim. Prøver å få dagene til å gå med å ha et lite gjøremål hver dag. Som å gjøre ærend i banken, dra på butikken, handle en julegave (allerede begynt med julegaveshopping) spise lunsj med noen som jobber, vaske/rydde i et skap eller noe. Har fått tatt alle kjøkkenskapa nå, ett skap av gangen å fortsatte neste dag. Skal ikke så mye til for at dagen skal gå bittelitt fortere. Vi bor veldig sentralt, men har bil på grunn av jobben, å det gjør det jo enkelt å farte litt rundt. Slipper å bruke energi på å ta bussen eller å gå. Jeg kjører til ALT hehe. Tenker ikke så mye på miljøet nei... Hvor langt er du på vei da?
*3 gutter i hus* Skrevet 12. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 12. september 2007 hm huff nei det miljøet ja :-( hii bilen er god å ha!! Jeg er 22 uker så ikkje så langt,men sliter med kvalme og svimmelhet (huff burde vert hos lege for lenge siden) så er så vansklig å få gjort noe....du da? Blir litt for mye "ingenting" for min smak :-( Bor langt borte fra venninene mine også....2 1/2 time med bil ink ferje..kjenner ikkje så mangen her....hjelper ikkje akkurat på det da!
Gjest Skrevet 12. september 2007 #8 Skrevet 12. september 2007 Jeg er 24+1, så er gankse likt vi da:) Skal til legen straks nå for å ta en sjekk, utrolig svimmel i går og i dag, ubehagelig ja. Kjipt å bo så langt unna venner, ingen venner som tar turen bort til deg da? Har stort sett alle vennene mine rundt meg hær, er heldig sånn, men alle jobber eller går skole om dagene, men treffes av og til på kveldene. Men da kan jeg ikke gjøre noe spesielt på dagen for å ha energi til å møte de hehe.
*3 gutter i hus* Skrevet 12. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 12. september 2007 hm ikke bra det da :-( Skal sjekke meg for svangerskapsforgiftning jeg da...kjipt,men håper det ikke er det!! skal ringe legen min nå etterpå...burde gjort det for ivertfall 3 uker siden :-( huff ja viss du har alle dine rundt deg er du heldig!!!!!!! alle mine venner har barn,slik at det e vansklig for de å komme i ukene...og helge bare forsvinner FORT!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå