Blue Lady Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 Mina er over 5 uker nå, betyr det at hun ikke kan få kolikk? eller at det hvertfall er lite trolig? (lucas hadde kolikk så jeg håper virkelig vi slipper denne gangen) Hun reagerer heller ikke på brus, kål osv som jeg spiser, kanskje hun ikke kommer til å reagere på noe da? *lov å håpe vertfall*
*·.·»¦«´¨`ellapia´¨`»¦«·.· * Skrevet 12. september 2007 #2 Skrevet 12. september 2007 Ja, pust lettet ut!! Kan ikke garantere at hun ikke får kolikk, men sjansene er mye mindre. Mellom fødsel og 3 uker er det vanligste. Høres ut som om du har vært heldig:D
Blue Lady Skrevet 12. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. september 2007 Jippi! ) merker hun er roligere enn broren var
heisand? Skrevet 12. september 2007 #4 Skrevet 12. september 2007 er ikke de tre første månedene som man kan få kolikk?
*·.·»¦«´¨`ellapia´¨`»¦«·.· * Skrevet 12. september 2007 #5 Skrevet 12. september 2007 Gleder meg med deg:)! Vi hadde kolikk sist, unner det ikke min verste fiende!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå