Anonym bruker Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 innimellom blir jeg sittende å se på gutten min som nå er 3 mnd. å tenke enn om han vokser opp å blir en massemorder, terrorist eller voldtektsmann.. og jeg har kunnet forhindre det, hva har jeg skulla gjort om jeg visste det...
Anonym bruker Skrevet 12. september 2007 #2 Skrevet 12. september 2007 Hm, sett for mye på "Medium" i det siste;) Neida, spøk til side!! Ikke noe hyggelig med slike tanker, men tror det er ganske normalt med rare tanker i ammetåka. Jeg tenkte mye på hva min baby kunne bli utsatt for av grusomheter når den vokser opp. De ekle tankene gir seg etter hvert! Du må bare prøve å skyve tankene vekk og tenke på noe mer positivt. Høres håpløst ut, men du må bare trene på det. Flytt fokus! Gutten din kommer nok til å bli supersnill:)
Anonym bruker Skrevet 12. september 2007 #3 Skrevet 12. september 2007 Jeg kjenner meg sånn igjen i å ha syke tanker om dagen. Sto i dusjen her om dagen og så på at tulla mi på 5 mnd lekte og prata med seg selv på gulvet ved siden av. Plutselig ser jeg for meg at det kommer noen inn og dreper henne på den mest groteske måten jeg kan tenke meg, mens jeg ikke kan gjøre noe for å forhindre det... -Og det i min egen leilighet med låste dører og alt. Når jeg er ute på kjøpesenter kan jeg se for meg at det kommer en gal person og løfter henne ut av vogna og kaster henne ned trappene... Jeg vet at dette er helt urealistiske situasjoner, og jeg er ikke overbekyttende på noen måter pga dette, men blir mest forundelig over meg selv. Er det bare redselen for at jeg ikke skal kunne beskytte datteren min til enhver tid, eller er det et resultat av all verdens filmer og den mye omtalte Madelein-saken som murrer i bakhodet mitt?? Uansett, jeg tror det er noemalt med litt syke tanker av og til jeg, selv om de kan tippe over til å bli komiske noen ganger,,,
Anonym bruker Skrevet 12. september 2007 #4 Skrevet 12. september 2007 Vi spøker av og til når vi ser lillegutt ligge der....tenk så mange jenter han kommer til å såre på sin vei...for han er jo såååå skjønn og kan jo ikke bli kjæreste med alle...hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå