Anonym bruker Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 bruker dere noen form for såpe?? Tenker spesielt på 1-3 måneder gamle bebiser.....
Snia.gutt07,gutt09,?13.6.12 Skrevet 12. september 2007 #2 Skrevet 12. september 2007 min blir snart 3 mnd og vi bader han en gang i uka med bare vann. vasker selvfølgelig ansikt og stump hver morgen, men bare vann. han blir så tørr i huden hvis jeg bruker såpe, flasser med en gang.
Serenity Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 12. september 2007 #3 Skrevet 12. september 2007 da nicolai var så liten, brukte vi babyolje i vannet (bare noen dråper) fordi han var så veldig tørr i huden. etter noen få dager var han ikke tørr lenger
Bellen^2 Skrevet 12. september 2007 #4 Skrevet 12. september 2007 Det kan være lurt å ha litt babyolje i vannet. Vi har brukt en serie som heter Weleda (kjøpes på helsekost) og er veldig godt fornøyd med den:)
-spent- Skrevet 12. september 2007 #5 Skrevet 12. september 2007 Vi bruker babyolje hver gang hun bader. Men morgen og kveld når ansikt og rumpe blir vasket, bruker vi bare vann.
lengter daler ned i skjul... Skrevet 12. september 2007 #6 Skrevet 12. september 2007 bruker babyolje! har en som lukter skikkelig godt! Fra Aponti serien. De har sjampo, såpe, stellekrem og alt mulig.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2007 #7 Skrevet 12. september 2007 da jenta vår var 0-3 mnd badet jeg henne 1 dag i uka å da hadde jeg litt natusan baby bath med olje på vaskekluten..den er kjempemild og babyen får ultra myk hud:-) ellers så er nok ikke såpe så bra.. Men om man må vaske godt under haka og halsen osv er d nok lurt med en såpe men da ville jeg valgt natusan med olje:-) syns den er fantastisk god, ikke at de har så innmari mye bra med den er jeg fornøyd med:-)
Gjest Skrevet 12. september 2007 #8 Skrevet 12. september 2007 Nix, ingen såpe. Har litt badeolje i vannet, men ellers ingen ting. (Gullet er forresten 7 uker)
Alba44 Skrevet 12. september 2007 #9 Skrevet 12. september 2007 Sjelden vi bruker såpe. Som oftest bare litt seba med olje i vannet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå