Gå til innhold

Når dere bader/vasker småtrollene....

Anbefalte innlegg

Skrevet

bruker dere noen form for såpe??

Tenker spesielt på 1-3 måneder gamle bebiser.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min blir snart 3 mnd og vi bader han en gang i uka med bare vann. vasker selvfølgelig ansikt og stump hver morgen, men bare vann. han blir så tørr i huden hvis jeg bruker såpe, flasser med en gang.

Skrevet

da nicolai var så liten, brukte vi babyolje i vannet (bare noen dråper) fordi han var så veldig tørr i huden. etter noen få dager var han ikke tørr lenger :)

Skrevet

Det kan være lurt å ha litt babyolje i vannet. Vi har brukt en serie som heter Weleda (kjøpes på helsekost) og er veldig godt fornøyd med den:)

Skrevet

Vi bruker babyolje hver gang hun bader. Men morgen og kveld når ansikt og rumpe blir vasket, bruker vi bare vann.

Skrevet

bruker babyolje! har en som lukter skikkelig godt! Fra Aponti serien. De har sjampo, såpe, stellekrem og alt mulig.

Skrevet

da jenta vår var 0-3 mnd badet jeg henne 1 dag i uka å da hadde jeg litt natusan baby bath med olje på vaskekluten..den er kjempemild og babyen får ultra myk hud:-) ellers så er nok ikke såpe så bra..

Men om man må vaske godt under haka og halsen osv er d nok lurt med en såpe men da ville jeg valgt natusan med olje:-) syns den er fantastisk god, ikke at de har så innmari mye bra med den er jeg fornøyd med:-)

Skrevet

Nix, ingen såpe.

Har litt badeolje i vannet, men ellers ingen ting.

(Gullet er forresten 7 uker)

Skrevet

Sjelden vi bruker såpe.

Som oftest bare litt seba med olje i vannet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...