Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 Noen som har hatt grumsete urin, og som vet hva det betyr? Skal til jordmor i dag, og har tatt en urinprøve, den er grålig i fargen, litt sånn grågul, altså ikke klar, slik som den har pleid å være, og det er små hvite "slintrer" eller "flak" i den... Ehh... Syns det er så merkelig jeg... Har egentlig sett det etter at jeg har vært på do i det siste også, at vannet etter at jeg har tisset har vært grålig, men har tenkt at det bare er fordi vi har skiftet toalett, og at vannet ser annerledes ut der enn i den gamle... Noen som har opplevd noe lignende
Anonym bruker Skrevet 12. september 2007 #2 Skrevet 12. september 2007 Det kan være protein i urinen.. Ofte er dette fra utflod, som er veldig vanlig i et svangerskap..
Erisa* Skrevet 12. september 2007 #3 Skrevet 12. september 2007 Tror det også kan skyldes urinveisinfeksjon. Uansett er det greit å få sjekka det:) Si fra når du får vite hva det var, da:)
Athina' Skrevet 12. september 2007 #4 Skrevet 12. september 2007 Sånn har min urin vært på de siste kontrollene men jeg har ikke hatt utslag på noe, og fikk høre at det var helt normalt :-)
~sjiraff~ Skrevet 12. september 2007 #5 Skrevet 12. september 2007 Helt normalt (håper jeg..hehe..) Jeg får utslag på alle urinprøvene jeg leverer hos lege, de sendes til dyrking med det er aldri noe. Var likt i forrige svangerskap.
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 12. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 12. september 2007 Daa har jeg fått sjekket den.. Og det var ikke noe galt med den. Heldigvis.
brummemamma- Skrevet 12. september 2007 #7 Skrevet 12. september 2007 Nå ble jeg veldig glad for svarene her, for slik har min og vært og jeg har bekymret meg litt for det )
jente08&jente2010<3 Skrevet 12. september 2007 #8 Skrevet 12. september 2007 min har også vært veldig brun og grumsete! men sjekket min igår, var ingenting med den! så må ikke være noe!
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 13. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 13. september 2007 Nei, jordmora sa at urinen ble veldig påvirket av hva vi spiser.. Den kan til og med bruse (!!!???) uten at det er noe unormalt.. Ehh.. Hadde nok lurt om urinprøven min boblet omtrent som brus.... :-/ hehe....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå