LuRiFaXeN Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 e 3 dager t termin å hodet har ennå ikkje festa seg...må vel gå to tha bitter end eg då...argh..legen seie eg må gå myyye tur å ha tolmodighet..men...kor mye energi tror han at eg egentlig har??? samboer har blitt permiterte fra militæret å får sansynligvis bare 2 uker så. hvis eg må gå 2 uker over nå..så får ikke han ver hjemme me meg å nurket vårt..så eg bare må føde nå... sutre, sutre, sutre...
Gjest Skrevet 12. september 2007 #2 Skrevet 12. september 2007 er det første mann? KAn feste seg når det begynner vettu; KAn gå veeldig fort også så ikke mist motet:)
Bdancer Skrevet 12. september 2007 #3 Skrevet 12. september 2007 Han har da rett på 2 uker fri fra og med den dagen du føder!!
LuRiFaXeN Skrevet 12. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. september 2007 ''sjaloman 16/2-06+fødeklar'' ja det e mitt første lille nurk..ska prøva å ver tolmodige hehe...har vert ute å gått tur, å prøvd me litt ''vidunder-sex'' nå..håpe det fynke..
*dragonfly* Skrevet 12. september 2007 #5 Skrevet 12. september 2007 Det er jo 20% av førstegangsfødende som ikke opplever at hodet fester seg før vannet går, så ikke fortvil, du kan være en av dem og det trenger ikke være så negativt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå