MammaMia:-) Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 Jeg er i uke 27 og min lille prinsesse inne i magen er ganske lat, så det er ikke liv og rør hele tiden:-) I tillegg har jeg morkaken i forkant. Jeg kjenner stort sett liv hver dag, og opplever noen ganger at babyen på en måte sparker nedover mot skrittet. Flere som har opplevd det samme?
Maria-B Skrevet 12. september 2007 #2 Skrevet 12. september 2007 Jepp, og noen ganger treffer ho midt på blæra....ubehagelig i grunn.
anonymus 2 små Skrevet 12. september 2007 #3 Skrevet 12. september 2007 Her bruker han blæra mi som trampoline... he he, og det begynner å bli kraft i gutten min, hopper opp når hn treffer.
Erisa* Skrevet 12. september 2007 #4 Skrevet 12. september 2007 Ja, jeg også kjenner det. Men ikke så mye på blæra, heller lenger bak mot endetarmen. Det er en ganske sær følelse! Er i uke 21.
Knætta & Gutteknøtt+Jenteknøtt Skrevet 12. september 2007 #5 Skrevet 12. september 2007 Jepp dette kjenner jeg godt til! Knøttet var et "seteleie" barn inni magen, og han satt i sete fra ca uke 24 og frem til fødsel. Kjente kun spark ned mot bekkenbunn og bak mot rompa, evt litt på sidene. Kjente aldri spark over navla med han. Jenta i magen nå har også sete som favorittposisjon, men snur seg av og til så nå vet jeg i allefall hvordan det er å få spark oppover mot ribbena =0)
twoboys & a girl Skrevet 12. september 2007 #6 Skrevet 12. september 2007 Denne har å plassert seg nedover og sparker som en helt på blæren. Veldig aktiv er han i hvertfall.
Athina' Skrevet 12. september 2007 #7 Skrevet 12. september 2007 Min gjør også det! På blæra,men mest ned mot skjeden og det er ubehagelig! *rysj*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå