Gjest Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 jeg har til nå lagt på meg 7 kg, er 32+1 i dag! det jeg lurer på, er hvor mye jeg kan forvente å legge på meg de to siste månedene? jeg ser jo på andre gravide at de blir ganske mye større den siste tia, hvor mye har dere lagt på dere de to siste månedene? jeg veit man ikke skal sammenligne med andre, og at det bare er dumt å gå rundt å tenke på vekta heile tida, men jeg vil virkelig ikke bikke 60 kg!!!!
tobylina Skrevet 12. september 2007 #2 Skrevet 12. september 2007 Jeg er i uke 38 nå og har gått opp 1- max 2 kg siste 2 mnd. Har gått opp ca 7-8 kg, men veier likevel mye mer enn deg. Jeg var godt lubben når jeg ble gravid. Veier nå 76,5 kg og er 1.58 høy. Har litt vann i kroppen, men ikke mye.Tror det kan ha litt å si hvordan man er i utgangspunktet. Håper at du spiser sunt og nok iallefall sånn at babyen får det den skal ha, jeg spiser faktisk det meste, men forbrenningen min har økt veldig.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2007 #3 Skrevet 12. september 2007 jeg har termin i dag og har lakt på meg ca 8 kg .. de siste mnd har jeg gått litt opp og ned i vekt ,,,tror det er normalt at du legger på deg 1/2 - 1 kg i uken den siste tiden=)
Gjest Skrevet 12. september 2007 #4 Skrevet 12. september 2007 jada, jeg spiser så sunt som jeg aldri før har gjort! babyen er jo det viktigste, men det er vel naturlig å tenke litt på vektøkninga og.. er ikke akkurat så veldig aktiv, så gruer meg til å begynne å trene etterpå
rød Skrevet 12. september 2007 #5 Skrevet 12. september 2007 Varierer veldig hvor mye en legger på seg den siste tiden! Bare babyen legger på seg 200-250 gr i uka de siste 4 ukene,så spørs det om mor får vann i kroppen etc. Jeg har lagt på meg 15 kg ,men bare på magen! Rare greier,Men det er en bra fotball da vet ikke helt hvordan det er mulig, men,men.. Er i uke 36+2 idag.
Bdancer Skrevet 12. september 2007 #6 Skrevet 12. september 2007 Jeg har lagt på meg 14 kg og er i uke 29.. bikker snart 80. Men det det meste er faktisk magen, synes ikke jeg har blitt tjukk. Så da spiller det ingen rolle. Lurer på hvor mye jeg også kommer til å legge på meg de siste måneden.. er det en kg i uken så blir det jo til sammen 25 kg før jeg er ferdig! Så håper ikke det blir så mye. På slutten er det vel mye vann som øker vekten tror jeg.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2007 #7 Skrevet 12. september 2007 Er i uke 38. Har lagt på meg 14.5 kg til nå. Nå går jeg opp ca 0.5 kg i uken.
Gjest Skrevet 12. september 2007 #8 Skrevet 12. september 2007 det er veldig individuelt,jeg har ikke lagt på meg siden uke 25,er 38+1 nå. får til og med på meg dongeri buksene igjen:)) men ikke behagelig da,hehe..
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 12. september 2007 #9 Skrevet 12. september 2007 er nok forskjellig fra pers til pers hvor mye en går opp:) Jeg har lagt på meg 11,5 kg. Fra uke 33 og til nå (38+2) har jeg lagt på meg 3 kg. Men 1 kg kom på bare på en uke:) hehe... fra 36-37--- Så kan gå litt i rykk og napp. Har som mål å holde meg under 14 kg, men det røyner fort på mot slutten:) ikke så mye en kan gjøre for å kontrollere det;)
Gjest Gul stjerne Skrevet 12. september 2007 #10 Skrevet 12. september 2007 jeg er i uke 39 og har lagt på meg ca 11 kg. Er veldig glad for at det ikkehar blitt for lite eller for mye vektøkning. har vært veldig bevisst på kosthold hele svangerskapet og kuttet ut nesten alt søtt. Dermed har jeg lagt på meg omtrent akkurat det en trenger gjennom et svangerskap, babyen har fått leve sundt, og jeg forventer å få kroppen min tilbake ikke veldig lenge etter fødselen. Synes jeg har vært flink og gjort en god jobb for meg og barnet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå