wirre;o) Skrevet 12. september 2007 #2 Skrevet 12. september 2007 enten dyne med rørospledd og lammeskinnfell eller en sånn pose med pus inni
Nr-3-i-Magen Skrevet 12. september 2007 #3 Skrevet 12. september 2007 En lammeskinnspose. Og selvfølgelig masse pledd under posen.
~~¤April baby¤~~ Skrevet 12. september 2007 #5 Skrevet 12. september 2007 Bruker baggen enda,i den kommer jeg til å bruke lammeskinn,dyne og pledd oppå. Når jeg går over til sportsdelen kommer jeg til å bruke voksipose.
Søskendrøm<3 Skrevet 12. september 2007 #6 Skrevet 12. september 2007 Jeg skal bruke voksipose. Burde jeg ha noe under? Lammeskinn, teppe e.l. som underlag i sportsdelen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå