♥Cherrypie♥ Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 Er såå usikker..kan du "se" på meg om jeg er gravid eller hva er det som skjer?? Hva er grunnen til at jeg er så innmari kvalm, fikk negativ test heromdagen! F. 12.08.84 Mvh
♥Cherrypie♥ Skrevet 12. september 2007 Forfatter #2 Skrevet 12. september 2007 ..dytter litt opp her jeg, havna litt langt nede... Om du eller noen andre ser på meg, og om dere ser graviditet på meg..får dere noen følelse av hvor langt jeg er på veg??
♥Cherrypie♥ Skrevet 13. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. september 2007 dytter litt *opp*!! :-) :-o) ;-p
♥Cherrypie♥ Skrevet 14. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. september 2007 nattinatt,snille du!:-)
nattinatt Skrevet 15. september 2007 #7 Skrevet 15. september 2007 Hallo vennen Eg fekk opp graviditet på deg,men du er det langt over mens no då?Kvalme kan ein ha om ein er plaga med mykje magesyre og.Men sjekk igjen om mensen ikkje kjem
♥Cherrypie♥ Skrevet 15. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 15. september 2007 Hei igjen nattinatt:-) Tuuusen takk for svar! Altså det som er, er at jeg ikke har fått mensen tilbake enda etter fødsel (snart 7 mnd siden). Å siden jeg ikke har fått tilbake mensen vet jeg heller ikke om det har vært en eggløsning åsså at jeg har blitt gravid da. Har sånne murringer i magen, har hatt det ganske lenge å jeg har vært kvalm også.. Fikk jo en negativ test heromdagen, så vet ikke da er jeg kanskje ikke kjempelangt på veg isåfall. Men er litt vanskelig å vite når jeg skal teste meg, mitt forige svangerskal var jeg kjempekvalm en god stund før jeg venta mensen da så jeg er nok extra følsom på det der.. Den kvalmen jeg har ligner veldig sv.skaps kvalme..er tung i hodet og trøtt og.. Får du opp noe mere? fks kjønn? Føler så sterkt på meg at jeg har en spire i magen!! Hvem vet! Tusen takk fro svar iallefall!! Du er så snill, hjelper oss undrede jenter her inne! Stor klem til deg fra meg**
♥Cherrypie♥ Skrevet 20. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 20. september 2007 dytter litt:) ser du noe mer vennen:) klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå