Gå til innhold

ER DET MULIG???!!!! *ARG*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk akkurat en telefon fra en veninne, som hadde snakka med en felles veninne av oss- og hun hadde sagt at hun håpa jeg og eksen blei tatt av TRYGDEN????

FOR HVA????

For at vi har slutta å krangle, og finner på hyggelige ting med guttungen???

For at vi snakker om feil vi har gjort i forholdet, og at vi kanskje har en fremtid sammen om vi får ordnet på ting????

ER DET NORMALT Å BLI SÅ SJALU FOR AT VENINNA DI KANSKJE HAR EN FREMTID MED FAREN TIL BARNET SITT??

ELLER ER DETTE TEGN PÅ STYGG SJALUSI?????

FAEN Å FORBANNA JEG ER!!!!

HU SKAL FÅ REPREMANDE VEIT JEG!!!!!!!

hun kaller seg "besteveninna" mi....

PØH!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ungdomsskolen er noe dritt!!

Og en sak har alltid 2 sider, om ikke fler:o)

Skrevet

jess :;P

men det tragiske er at hu ikke går på ungdomsskolen, ikke jeg heller...

Skrevet

Folk er slemme. Og dumme. Og stemmer FrP.

Skrevet

Mange jenter klarer dessverre ikke å glede seg på andre jenters vegne. De er verdens beste venninne når du sliter i motvind, og dumper deg så fort du kommer på fote igjen. Da er du nemlig verken interessant eller brukendes som alibi for deres egen ulykkelighet.

Men heldigvis er verden full av en masse ANDRE ålreite jenter - finn en ny venninne :o)

Gjest ninja & mikrovampyren:)
Skrevet

Det jeg reagerer mest på er at du kaller henne venninne.

Skrevet

jeg opplevde noe li\gnede i tennårene, jeg hadde ikke barn men min såkalte veninne likte ikke at det var en fyr som var forelska i meg og satte ut rykter om han i håp om at jeg ikke skulle like han. det var slutten på vårt venskap for å si den sånn jeg gadd rett og slett ikke snakke med henne om det en gang. hilser høflig på henne om når jeg treffer henne men gidder ikke noe mer. jeg mistet mange venner pga henne både igjennom disse ryktene og andre rykter jeg ikke forsto før langt senere at hun sto bak. men de vennene jeg mistet var jo ikke skikkeligevenner når de snudde meg for noe hun sa. men dette var i tennårene og man gjør mye dumt da. det er værre når dette skjer i voksen alder syntes jeg.

foresten det viste seg at denne fyren faktisk er drømme mannen min. ja vi er gift og har barn.

drit i henne og ovese henne er mitt råd kan hun ikke oppføre seg mere voksent enn det så er hun vel ikke noen veninne du trenger.

Skrevet

Heksa Gram-

problemet er bare det at jeg har så vanskelig for å få veninner..

har mange kamerater, men det er slett ikke det samme som en veninne..

er så kjipt :(

for hu har vært den beste vennen jeg har hatt de siste 4årene :(:(

Er igrunnen derfor jeg ikke har så mange veninner og,

liker ikke åssen jenter plutselig dolker en i ryggen ;((

Skrevet

Jaja.. Nå er det bare ord mot ord da.. Hu mener hu har sagt "håper ikke de blir tatt " :P

men for hva.. he....

TIPS hvordan man får seg nye veninner da??

Anyone?

Skrevet

Er det DU som heter Ingrid Amalie eller er det dattra de...? Vedder på det siste.................

Skrevet

hvor bor du? jeg vil gjerne ha en venninne =)

Skrevet

prekæs:

Venninna mi tror eksen sover her,

osv. noe han ikke gjør.

Og gjør han det, så reagerer NAV på det

Skrevet

Skal du besholde en rævva venn bare fordi hun er en "gammel" venn?

Skrevet

Råddåræva: skal vi KRANGLE om det kanskje??? :P

Skrevet

Og dersom eksen din og du blir sammen igjen, har du derfor ikke lenger krav på stønad som aleneforsørger, utvidet barnetrygd og stønad til barnetilsyn!

Så hvis dere blir et par igjen og ikke melder fra til nav trygd, kan du få en rimelig stor smekk!

Det ville ikke jeg tatt sjansen på, for å si det sånn......

Skrevet

FrP er det eneste alternativet for Norges fremtid. Leve Jensen!

Skrevet

Jeg er fullstendig klar over det!

Og er ikke dum- så om vi blir sammen igjen så sier jeg selvfølgelig fra til TRYGDEN ;):D

Men poenget mitt er at det er ingenting å "si ifra" om,

da vi ikke er sammen, men vi har pratet om det-

og det er så absolutt ikke ulovlig å drømme...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...