*·.·»¦«´¨`ellapia´¨`»¦«·.· * Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 Har ei jente som heter Ella. Er ikke gravid enda, men har lyst på en baby til. Drømmer meg derfor litt bort i navn mens jeg venter på at en baby skal passe litt bedre inn i hverdagen:) Jentenavn har jeg klart, Inga, Anna, Jenny eller Klara. Guttenavn er værre...noen med gode forslag?
tine29 Skrevet 12. september 2007 #2 Skrevet 12. september 2007 Nydelige navn du har! Hva med Sverre? Eller Andreas..
Gjest Skrevet 12. september 2007 #3 Skrevet 12. september 2007 Erlend, Øyvind, Vegard, Ivar, Audun, Kristian, Johann, Sveinung, Olav, Endre, Yngve, Ingar, Gunnar...
Vipsenmamma Skrevet 12. september 2007 #5 Skrevet 12. september 2007 Hans Karl Alf Rolf Robert Hjalmar Oskar Severin Syver Sivert Johannes Birger Amund Audun Jon Jens Olaf Anders Arthur Normann noen du likte?
hund&barn@fullrulle Skrevet 12. september 2007 #7 Skrevet 12. september 2007 Fått mange forslag ser jeg. Mange gode også, men et gammelt godt guttenavn jeg liker er Lars
*·.·»¦«´¨`ellapia´¨`»¦«·.· * Skrevet 12. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 12. september 2007 Det var mange navn:) Er kanskje litt sær, men det eneste navnet som slo meg som en mulighet var Sivert. Det likte jeg godt! Skulle gjerne kalt en eventuell gutt for Olav etter min bestefar, men har så dårlige minner med det navnet gjennom en i klassen på barneskolen:) Er jo alltid noen man tenker på i forbindelse med navn...
wirre;o) Skrevet 12. september 2007 #9 Skrevet 12. september 2007 yngve, gudmund, åsmund, vemund, einar, kjell, birger, magnar, øyvind, asgeir, erlend, are, brynjar, aksel, asle, arve, johannes, tormod, dag, teodor, ragnar, reinert, egil, edvard, ehh.. ta deg en tur på kirkegården. det vil du finne mange fine navn. en venninne av meg gjorde faktisk det.
*·.·»¦«´¨`ellapia´¨`»¦«·.· * Skrevet 12. september 2007 Forfatter #10 Skrevet 12. september 2007 Ja, sambo sin far heter Lars, så det er jo en ide. Veldig fint navn. Selv om Ella ble oppkalt etter hans side, så er det jo ingen regel som sier vi ikke kan fortsette...?!
En_av_hver Skrevet 12. september 2007 #11 Skrevet 12. september 2007 Halvor!!! Ei her inne har en gutt som heter det, "oppdaget" det her om dagen..synes det er så fint navn:-)
*·.·»¦«´¨`ellapia´¨`»¦«·.· * Skrevet 12. september 2007 Forfatter #12 Skrevet 12. september 2007 Hihi...ja, får vel vandre litt rundt der om det blir behov;)
Bare jeg er meg :o) Skrevet 12. september 2007 #13 Skrevet 12. september 2007 Eirik Petter Ola Jørgen Thomas Morten
*·.·»¦«´¨`ellapia´¨`»¦«·.· * Skrevet 12. september 2007 Forfatter #14 Skrevet 12. september 2007 Ja, når jeg sier det mange ganger og smaker på det er det faktisk et pent navn:) Tror ikke jeg ville vurdert det om jeg så det i ei navnebok.
fleXibel Skrevet 12. september 2007 #16 Skrevet 12. september 2007 Simen, Johan, Christian, Øystein, Njål, Ståle
hund&barn@fullrulle Skrevet 12. september 2007 #17 Skrevet 12. september 2007 Da er det jo kjempe flott da Ella og Lars klinger godt også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå