nybakt mor Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 Hvordan er det med familekontakten? Har den blitt bedre eller dårligere etter å ha født barn?
Libido- Skrevet 12. september 2007 #2 Skrevet 12. september 2007 Her er det samme som før. Har alltid hatt god kontakt =)
Gjest Skrevet 12. september 2007 #3 Skrevet 12. september 2007 Den har blitt mer i alle fall:) Har alltid hatt et godt forhold til mine foreldre, men har blitt mer venn med mamma. Forstår henne bedre nå, og tilgitt henne de få tinga jeg trengte for å komme videre eller bli ferdig med egen barndom. Min mann sliter mer fordi han hadde kuttet ut foreldrene emosjonellt for mange år siden, og plutselig måtte han forholde seg til dem mer og l lenger perioder. Det har også fått frem hvor ulike han og faren er mht. til barneoppdragelse. Men jeg er dronninga til å glatte over for gutta våre trives godt med farmor..
Gjest Skrevet 12. september 2007 #4 Skrevet 12. september 2007 Svigersene har alltid vært mye i bildet, kjempekoselige mennesker )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå