*panama* med to søte små Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 ..og gir flaske ellers på dagen... Her sliter vi litt med ammingen på dagtid..Han starter bra,men gir seg etter max 2 min og da er han jo sulten igjen etter 20-30 min:( SLITSOMT i lengden..) Men jeg har nå pumpet til hvert måltid i mange uker,men begynner og bli litt lei..Har ei på 2 år også så jeg kan ikke sitte å pumpe hele dagen liksom... Men jeg vil gjerne amme litt til også,men ikke for enhver pris.. På natten så går det bra,da koser han seg og spiser masse !!! Litt mm er bedre enn ingenting tenker jeg,men lar det seg gjøre og amme bare om natten eller blir all melken borte vist jeg slutter med pumpingen på dagtid.. Noen med erfaringer på dette? Eller skal jeg bare gi opp hele ammingen og gå for erstatning...
Anonym bruker Skrevet 12. september 2007 #2 Skrevet 12. september 2007 Hva med å del-amme da? Gi han det du har i puppene først og gi han flaske etterpå.. Det har jeg gjort hele tiden, da jeg ikke hadde nok melk. Da blir det straks mer struktur på dagen og lengre mellom måltidene.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2007 #3 Skrevet 12. september 2007 Som du skriver: Litt mm er bedre enn ingenting, så fortsett. Lillegutt tar lite om dagen, får mm morgen, kveld og natt. Han er 9 mnd og spiser fire måltider med fast føde om dagen Så lenge du i det hele tatt ammer vil melkeproduksjonen holde seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå