nennemor og vesla Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 Jeg gleder meg til å ordne på badet, og å ordne babytøyet. Så gleder jeg meg til sambo kommer hjem fra jobb, så han kan se hvor flink jeg har vært Egentlig mest til sambo kommer hjem, blir lange dager alene hjemme...
Musa *4 perfekte gutter* Skrevet 12. september 2007 #2 Skrevet 12. september 2007 =) gleder meg mest til i mårra;) da skal jeg ut på kvelden, få servert mat og se på morsomt show... leeeeeeeenge siden det bare var meg:) Ja og magen må jeg jo ha med=) gleder meg som en unge=) du må kose deg i dag da=)
Teltpluggen Skrevet 12. september 2007 #3 Skrevet 12. september 2007 Skal hilse på niesen min:) Hun er så snusselig og bitteliten!
Firkløvern Skrevet 12. september 2007 #4 Skrevet 12. september 2007 Gleder meg til middag. Fårikål, namnam!!
mto2 Skrevet 12. september 2007 #5 Skrevet 12. september 2007 Eg gleder meg til å komme heim frå jobb og få slappa av. Har hovudverk....
Niem og Patrick Skrevet 12. september 2007 #6 Skrevet 12. september 2007 Gledet meg til å gå til jordmor å høre det lille hjertet slå Blir like facinert hver eneste gang! Nå er jeg nett komt tilbake på jobb, og håper dagen kan gå litt fort så jeg kommer meg hjem til sambo
MariaEW- 05.10.07♥ Skrevet 12. september 2007 #7 Skrevet 12. september 2007 jeg gleder meg over at jeg har akkurat 2 uker igjen til termin, og at i dag skal vi kjøpe inn det lille vi mangler:) skal vel også montere det opp, og det synes jeg er utrolig morsomt:) også skal sambo og jeg ut å spise og tilbringe dagen som kjærester:) det blir godt, lenge siden sist!
Myrini Skrevet 12. september 2007 #8 Skrevet 12. september 2007 Ja! Gledet meg over å stå opp og spise frokost sammen med døtrene mine. Talglys på bordet - koselig. Gledet meg over å gå på jobb. Gledet meg over å gå på tur sammen med de herlige barnehagebarna mine. Gledet meg over det herlige høstværet - regn og vind! Gledet meg over å komme hjem til dekket bord og ferdig laget middag. Gledet meg over å se Barne-TV sammen med yngstedattera. Nyter nuet så godt jeg kan - prøver å unngå å gå og glede meg til ting som skal skje en gang i framtida. Carpe diem! ;P Klæm
EnLitenPrins Skrevet 12. september 2007 #9 Skrevet 12. september 2007 jappjapp! Gler meg til jordmødrene...hehe Gått å glett meg til det hele uka!
Gjest Skrevet 12. september 2007 #10 Skrevet 12. september 2007 Har langhelg,skal reise hjem til mine foreldre i morgen,jordmødre programmet på NRK.Kjenne spark
sofen78 Skrevet 12. september 2007 #11 Skrevet 12. september 2007 Gleder meg til å smake på bollene jeg har laget :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå