Gå til innhold

å kjenne liv...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg venter barn nr. to. Er i uke 16 og føler jeg kan kjenne bevegelse når jeg sitter nede. Men når jeg legger meg ned for å kjenne etter, kjenner jeg ingenting. Har ikke tolmodighet til å ligge nede i for å kjenne etter så lenge heller. Hvordan kjenner dere liv??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei bassesmamma

 

Jeg er 18+1 i dag og har akkurat begynt å kjenne litt liv :) Jeg syns det kjennes ut som leamus :) Har heller ikke tålmodighet til å ligge å kjenne etter, men har kjent det noen ganger nå.

 

Dette er min første så jeg er litt usikker noen ganger på om det er babyen jeg kjenner:) he he he :)

 

Klem

Skrevet

Jeg kjenner mest liv når jeg sitter og har gjort det med ujevne mellomrom siden uke 15 omtrent.

Først de siste par ukene (er 21+4 nå) har jeg kjent ting når jeg ligger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...