Nybakt mamma, nå til 3! Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 Ringte frå føden nettopp. Antistoffa har steget masse på to uker, og eg skal settes på kur i morgon tidlig... Litt spent nå. Nervene går på høygir her. Aldri blitt satt i gang før. Eg har ikkje termin før 9.10. heller, så det blir jo tidlig. Babyen er stor da, var over 3 kg for ei uke siden... Håper det stemmer, er bekymra for prematur og liten baby!
line_n & sara Skrevet 12. september 2007 #2 Skrevet 12. september 2007 antistoff?? er det rhesus det er snakk om?? uansett, lykke til! det går nok bra, og en måned for tidlig, er bare blåbær! går heelt fint! du får oppdatere oss her inne med en gang du har mulighet, da! bilder og fødselshistorie!!
Nybakt mamma, nå til 3! Skrevet 12. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. september 2007 Eg har blodtype antistoff. Anti C og e. Er +... Det er vist noe eg har fått etter ein blodoverføring etter fødsel nr 2. Går sikkert fint ja, men eg er spent her eg sitter. Litt rastlaus og slik!
line_n & sara Skrevet 12. september 2007 #5 Skrevet 12. september 2007 forstår at du er rastløs nå, ja!! du får prøve å slappe av med en film i kveld da, uten å måtte ta ammepauser! blir vell lenge til neste gang!
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 12. september 2007 #6 Skrevet 12. september 2007 så heldig du er:) masse lykke til fra
Vektbaby, prinsesse 07 + spire Skrevet 12. september 2007 #7 Skrevet 12. september 2007 Lykke til!! Du er så pass lang på vei at den er ikke mye prematurt. Du er over den mest kritiske fasen. Og dersom babyen er så stor tror jeg ikke du trenger bekymre deg. :-) Nivøen min er født nesten 4 uker før termin og ingen har kunne merket noe til det! Han er en frisk og glad 2 åring og ligger fremfor mange andre på sin alder når det gjelder språk. Han var rett under 3 kg da han ble født. :-)
Kristin* Skrevet 12. september 2007 #8 Skrevet 12. september 2007 Lykke til! Men belag deg på att det kan ta noen dager da :-) ( Tok 2 1/2 døgn fra jeg ble satt igang til han var ute)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå