baby4rocket Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 Jeg har tre barn (12,7 år og en på 16 måneder). Jeg hadde tenkt å bare få to, men skjebnen ville det anderledes, jeg traff en mann som ikke har barn fra før og vi har nå ei nydelig tulle sammen. Vi har lyst på et barn til sammen, men er avhengige av at begge jobber, da vi ingen av oss har veldig høy inntekt. Har noen her erfaring med fire barn og full jobb? Strekker tiden til? Blir det nok tid til alle? (Før noen av dere blir provosert og vil svare at man trenger ikke full jobb, det handler om prioritering etc., vil jeg legge til at vi bor på et litt dyrt sted, men vil bli boende av hensyn til de to eldste som går på skole og har faren sin i nærheten selv om de bor fast hos oss)
mto2 Skrevet 12. september 2007 #2 Skrevet 12. september 2007 Eg har ingen erfaring, men eg tenker at dei to eldste er jo så store at dei kan hjelpe til ein del heime, og då trur eg du vil klare det fint så sant du og mannen klarar å fordele oppgåvene så ikkje alt husarbeidet og oppdragelsen av dine barn fell på deg. Gjer t.d. avtale med eldste om barnepass mot betaling til faste tider slik at de får rydda tid til husarbeidet. Alternativt kan du jo sjå om du finn råd til litt hushjelp. Prisen på det er visst veldig varierande.
Gjest Skrevet 12. september 2007 #3 Skrevet 12. september 2007 Har ikke erfaring selv men har ei tante som har 4 barn og en mann som var på sjøen i 5 uker i slengen pluss hun jobbet fult. Klart hu var sliten men det gikk helt fint selv om minsten var utrolig krevende:) Alt går om en er innstilt på det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå