mamma >to gull Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 Og jeg må si jeg er veldig fornøyd..:-) Bestilte først en boks med foundation fra strawberrynet og så bestilte jeg fra ebay, foundation og kost..Veldig godt fornøyd med produktene:-)) Bedre å bestille fra ebay, da får du produktene rett i posten (slipper å få hentelapp og hente varene på posten...*lat*) samt at jeg syns utvalget på strawberrynet er veldig dårlig.. Hadebra til alle de dyre merkene fra parfymerier, nå skal jeg kun bestille ID fra nett, er jo sååå mye billigere og ikke minst bedre..Kanskje jeg skal prøve meg på en øyeskygge også.. *Inn å sjekke ut litt...*
77modell Skrevet 12. september 2007 #2 Skrevet 12. september 2007 Lurte litt på frisør shampoer å sånne ting jeg, fins det også der? Har ikke peil på ebay i det hele tatt!!!!!!! Noen tips?
mamma >to gull Skrevet 12. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. september 2007 Tror de har alt jeg, bare å søke seg frem på merke..Er ikke så god på det jeg heller, er jo en nettauksjon, men noen av varene kan kjøpes med en gang uten å by, så de kjøper jeg. Vil ikke være med å by..hehe..:-)
2blå og ?? i magen Skrevet 12. september 2007 #4 Skrevet 12. september 2007 Hei Har tenkt og bestille fra der jeg og.. Men jeg lurer på hvor mye du måtte betale? Hvor mye i toll/frakt? Har de alle mulige farger der? Jeg bruker medium beige.. Og hvor lang tid tok det før du fikk det, fra du bestillte det?
ღDidrikmamsenღ Skrevet 12. september 2007 #5 Skrevet 12. september 2007 Hva måtte du betale på e-bay da? Kjøpte meg id foundation og kost i sverige i helgen og måtte ut med 720 svenske
mamma >to gull Skrevet 12. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 12. september 2007 Hei:-) Ja, det var medium beige jeg bestilte, tror jeg betalte 160,- inkl frakt jeg for 9 gram (på strawberrynet har de kun 2 gram bokser) prisene variere jo litt avhengig av selger og frakt kan variere. Du må også se at varen sendes til europa, noe av det sendes kun i usa. Det tok vel ca 1 uke tror jeg.. Man kan jo også by på det du vil ha og sikkert få det billigere, men det har ikke jeg gjort.. Har kun kjøpt av det som kan "buy now" :-)
2blå og ?? i magen Skrevet 12. september 2007 #8 Skrevet 12. september 2007 Ok Takk for svar..Men kan jeg få spørre hvor mye det var i dollar da? Tror jeg må inn og bestlle meg.. Kommer til og ta slik Buy now jeg og..
77modell Skrevet 12. september 2007 #9 Skrevet 12. september 2007 Hehe skulle stått på norsk.........
2blå og ?? i magen Skrevet 12. september 2007 #10 Skrevet 12. september 2007 Det skulle det hvertfall ha gjort.. Kan jo f... meg ingenting.. Tror det må bli skolebenken igjen snart..
Gjest Skrevet 12. september 2007 #11 Skrevet 12. september 2007 Trøst deg med at vi er flere med samme problem. Høres så enkelt ut med bare å gå inn på siden og bestille..........Skulle gjerne bestilt jeg, men er så ELENDIG i engelsk at jeg ikke finner fram
2blå og ?? i magen Skrevet 12. september 2007 #12 Skrevet 12. september 2007 Godt og høre det er flere ja .. hehe .. Jeg vil bestille jeg nå, men skjønner jo ikke det.. Jeg har funnet frem til makeup og foundation, men finner jo ikke rett merke eller farge, eller 9 gr.. Uff, blir bare tull det her.. Kanskje du hadde en link du hovedinnlegger? )))
77modell Skrevet 12. september 2007 #13 Skrevet 12. september 2007 Så bra vi er flere "idioter" da! Jeg har funne noe hår shampoer å sånn, KMS men så står det da shipping: united states,. Får jeg det ikke hit da? Alt jeg har kikket på står bare det............
2blå og ?? i magen Skrevet 12. september 2007 #14 Skrevet 12. september 2007 Har ikke peilling jeg.. Men går ikke det ann og forandre det da? Der hvor det står usa, trykk på det, så finner du norge.. Og norge på engelsk er NORWAY om du ikke visste det Hehe
Gjest Skrevet 12. september 2007 #15 Skrevet 12. september 2007 Dersom det ikke står om de sender til Europe eller Norway, kan du sende dem spørsmål om dette. Ask seller a question - og da spør du om de sender til Norge, og hvor mye portoen kommer på. De fleste sender til Norge, men det finnes dem som ikke gjør det også.
snartmammapåny Skrevet 12. september 2007 #16 Skrevet 12. september 2007 Siden det var så mange som var litt lost her så tok jeg å søkte opp et søk med Bare Estentuals id sminke til dere;) http://health-beauty.search.ebay.com/bare-escentuals_Makeup_W0QQfromZR34QQsacatZ31786 Så kan dere trykke i menyen til høyre for å spesifisere om dere vil bare se på øyenskygger, foundation, koster eller noe annet.
2blå og ?? i magen Skrevet 12. september 2007 #17 Skrevet 12. september 2007 Takk Vet dere hvor mye 27 dollar blir da? Fann en medium beige til 16,99 dollar, + 10 dollar og sende det til norge..
palia Skrevet 12. september 2007 #18 Skrevet 12. september 2007 157,5 ca valutakalkulator: https://www.dnbnor.no/portal/biztools/valutakalkulator/valutakalkulator.jhtml?_DARGS=/includes/portal/biztools/valutakalkulator/valutakalkulator.jhtml
2blå og ?? i magen Skrevet 12. september 2007 #19 Skrevet 12. september 2007 Ok.. Tusen takk for svar
2blå og ?? i magen Skrevet 12. september 2007 #20 Skrevet 12. september 2007 Men det var visst bare 2gr.. Vil ha 9 gr jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå