Gjest Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 Og har felles barn. Ta en titt på "Mine, dine, våre barn" på dinbaby og barnimagen og se hvilke helvete som venter dere etter skilsmissen. Dette gjelder like mye kvinner som menn. Dere aner ikke hvor mye sorg dere kommer til å påføre barna deres gjennom hele oppveksten pga. en simpel forelskelse. Det er ikke verdt det! Kanskje dette kan få dere til å holde dere på matta.....
uuups:) Skrevet 13. september 2007 #2 Skrevet 13. september 2007 Enig!!!! Tenk hva dere gjør mot barna deres. Tenk hvis din far(mor) hadde gjort noe sånt mot din mor(far). Tenk deg den følelsen! For meg hadde det vært akkurat som å bli bedratt selv! Hadde aldri tilgitt om en av de hadde gjort det! Husk at sannheten alltid kommer for en dag!
Gjest Skrevet 14. september 2007 #3 Skrevet 14. september 2007 jepp,i know..typen fant ei ny dame for snart 3 mnd siden,å stakk.. jeg venter nå nr fem..
Anonym bruker Skrevet 15. september 2007 #4 Skrevet 15. september 2007 Hei! Stakkars deg, men du kan jo være glad du fikk vite det. Ingen fortjener en slik opplevelse. Forstår ikke at det går an å bli så uansvarlig. Ønsker deg masse lykke til med babyen og livet videre(-:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå