Anonym bruker Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 I min tid på BIM/DIB som strekker seg over noen år har jeg sett SÅ mange eksempler på hvem som ikke fortjener å få barn!! Det er alltid en eller annen anonym som MÅ fortelle andre at de ikke fortjner barn! Hvorfor? Jo fordi "det er så mange gode mødre som sliter med å få barn"!!!! tror vi alle kan være enige om at det er fryktelig trist at ikke alle kan få barn og at vi håper at de blir gravide så fort som mulig! MEN det er ikke de som kan få barn sitt ansvar! skal de som kan få slutte å få barn da for å sympatisere med de som ikke kan få?? og hvordan veit da disse som bruker dette argumentet at de som sliter med å bli gravide blir så utrolig fantastiske gode mødre! og hvorfor er det aldri noen menn som ikke fortjener å bli fedre?? er det bare for mammaen som dette dreier seg om? Og du kan være brennsikker på at det i en diskusjon på over 30 innlegg er en eller annen som kommer med dett! her er noen av de fantastisk gode grunnene til at vi ikke fortjener barn: 1. Du er ikke overstrømmende av lykke når du sitter med testen i handen, du er litt usikker på hvordan dette skal gå og begår den største dødsynden av dem alle og TENKER på om du skal ta abort. 2. Hvis man røyker! enten FØR, under eller etter svangerskap! eller gjerne alt! 3.Hvis du noen gang har sittet på eller selv kjørt i 85 i 80 sona!!! eller enda værre 62 i 60 sona!! skrekk og gru! 4. du bruker PENGER på DEG SELV!!!! du må ikke under noen omstendigheter bruke penger på deg selv! som en god mor kjøper du heller masse dyre leker til barna dine som de egentlig ikke trenger istedfor den boksen du selv desperat har bruk for. 5. Du er alenemor, eller i en forhold som ikke er helt perfekt! 6. hvis du får barn tett eller mange barn! da må du virkelig slappe av og tenke på alle de stakarene som sliter med å bli gravide!!! 7. hvis du på noen måte er egoistisk og tenker på deg selv! 8. hvis du skal kjøre bil med barn i bærebagg og sikkerthetsnett! det er en skam! 9. hvis du skal kjøre bil langt med barnet! 10. hvis du ikke stopper hvert 15 min og lar ungen som sitter i bilstolen strekke på ryggen! 11. Hvis du lider av depresjoner eller angst eller andre psykiske problemer! 12. Hvis du er en av de som syntes det var greit med et glass vin på slutten av svangerskapet! 13. hvis du slutter å amma av egoistiske årsaker, eller gjerne i edt hele tatt! 14. Hvis du ikke veier 56 kilo og er 190 cm lang! da er du fet og stygg og ungen din blir sikkert fet og stygg! da fortjener du ikke å bli mor før du har rast ned i vekt og bare spiser grønnskaer! 15. hvis du er over 30! da er det for sent og du burde ha tenkt på dette før 16. hvis du er under 20. ALT fortidlig! dette går rett til helvete! 17. hvis du prøver å bli gravid før 20. 18. hvis du tenker på om du skal slutte på p-pilla selv om mannen din ikke er klar. helt klart et tegn på at du blir en dårlig mor og derfor ikke fortjener det! 19. hvis du har anal sex! da har du sikkert hiv og derfor en dårlig mor og derfor igjen..... du fortjener ikke å få barn! 20. hvis du noen gang har vært utro! det er helt klart en grunn til at du ikek fortjener barn! 21. Hvis du skulle finne på å skrive feil noen gang! 22. å selvsagt den beste grunnen!! *trommevirvel* du har et barn fra før....... med en annen mann!!!!! dette er grunner jeg faktsik har lest!!! SKERP DERE
Anonym bruker Skrevet 12. september 2007 #2 Skrevet 12. september 2007 Shit! Hvis det har seg sånn at dette er grunner du faktisk har lest så må jeg nesten si meg enig her.. Dette er den villeste listen med ubrukelige argumenter jeg noensinne har hvert borti. Ikke et eneste saklig utsagn blandt dem.
Tony Soprano Skrevet 12. september 2007 #3 Skrevet 12. september 2007 Helt enig! Det er så inn i helvetes mange barnslig og totalt usaklige innlegg her at det ikke er morsomt engang! Enkelte mennesker greier bare ikke å vokse opp!
susemor666 Skrevet 12. september 2007 #4 Skrevet 12. september 2007 Ja, akkurat det samme sier jeg....ER DET MULIG?! Å på det argumnetet om at når man sitter med en positiv gtest, så tenker man om man skal ta abort??? Hvorfor i huleste skal liksom ALLE ha tenkt den tanken..... Det har ikke jeg. Jeg er nemlig en av dem som har klundra med å bli gravid. Hatt et svangerskap utenfor livmora, med resultat at jeg måtte fjerne en eggleder. Og da jeg endelig ble gravid etter noen mnd, skulle jeg da tenke på abort?!! det er ABSURD!!!! Jeg ble kjempe glad, å kunne (kan ) nesten ikke tro det.Samme med 1.mann. Da måtte jeg ty til akupunktur og tabletter for å få igang systemet. Så som enkelte andre sier innpå her, noen blir da aldri voksne- dessverre.
susemor666 Skrevet 12. september 2007 #5 Skrevet 12. september 2007 Å for å si det sånn, nok en anonym med et teit innlegg.
Tweak Skrevet 12. september 2007 #6 Skrevet 12. september 2007 Hvordan kan man egentlig "fortjene" å få barn? Dumt å bruke ordene fortjene å få barn uansett synes jeg... Men latterlige argumenter da! Jeg synes det bør være plass til å kunne lufte sine tanker uten å få drittkasting tilbake. Dessverre er det endel folk her som tar seg nær av at andre tenker annerledes enn det de selv synes er normalt, og bjeffer i vei. Men man behøver ikke være frekk eller nedlatende for å fortelle andre sin mening! Stiller meg bak HI når det gjelder skjerpings til enkelte!
Anonym bruker Skrevet 12. september 2007 #7 Skrevet 12. september 2007 ja vi er veldig glad for at du har blitt gravid og det r veldig trist at du sliter!!!! men poenget mitt var nettopp det: AT JEGE R MØKK LEI ANONYME SOM TIL EN HVER TID SLENGER UT AT FOLK IKKE FORTJENER Å FÅ BARN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JEG SIER DA FAEN IKKE AT ALLE TENKER: "Å SHIT, JEG ER GRAVID, HVORDAN SKAL DETTE GÅ"!!!!!!!!!!!! MEN JEG BLIR SÅ FORBANNA AT DE SOM DA TENKER DET SKAL FÅ SÅ JÆVLIG MYE PEPPER AV SÅNNE SOM DEG SOM SLITER MED Å BLI GRAVID!!!! INGEN SKAL KUNNE TRENGE Å MÅTTE HØRE AT DE:"IKKE FORTJENER Å BLI GRAVID" FORDI DE NÅ TVILER!!!!!!!!!! JEG ER HELT SIKKER PÅ AT DU EN GANG HAR KJØRT LITT FOR FIORT SUSSEMOR666!!!! SKULLE DET DA VÆRE GREIT AT FOLK SA TIL DEG AT DU IKKE FORTJENTE Å FÅ BARN FORDE DU EN GANG KJØRTE OVER 80!!!!!!!!!!!!!!!!??????????????!!!!!!!!!!!!!!! Å AT DU SKAL KUNNE SITTE DER Å SI AT JEG ALDRI BLIR VOKSEN FORDI JEG MENER AT DETTE ER FEIL! JEG ER VOKSEN NOK TIL Å SE AT DET Å DØMME ANDRE ER FEIL!!!!!
Tony Soprano Skrevet 12. september 2007 #8 Skrevet 12. september 2007 Ville bare si at jeg er helt enig med HI, ikke deg susemor666! Jævla kjipt at noen sliter med å bli gravid, aborterer osv, men det betyr ikke at jeg må være gla over egen graviditet eller, som sagt at man ikke får tvile og være usikker, redd og nervøs. FOR DET ER JEG IHVERTFALL! Følte det forresten litt sånn på jobben jeg hadde da jeg ble gravid. Min graviditet var overhodet ikke planlagt. Også var det ei dame på jobb, som var i overkant av 30 som desperat ønska seg barn, men greide ikke bli gravid. Prøvde alle mukige slags hormon-kurer og sånt. Så da jeg og en kollege ble gravide (vi er begge unge og ikke planlagt svangerskap), var det nesten som at hun prøvde å gi oss dårlig samvittighet for det. Gikk bare rundt å snakka om at vi som "egentlig ikke ville ha barn" ble gravid, mens hun som forsøkte ikke ble det. Ærlig talt! Jeg synes synd på henne, men det er da for faen ikke min feil!
tuppa prøvd lenge Skrevet 12. september 2007 #9 Skrevet 12. september 2007 jeg støtter HI her altså ang de teite argumentene, men jeg må jo også si det at noen ganger føler man at verden er jævla urettferdig! hvis jeg desperat ønsker meg barn og ikke klarer å bli gravid og det kommer en å sier at de er gravid og det ikke var planlagt og til og med vurderer abort så skal jeg gjerne innrømme at jeg hadde blitt veldig trist å lei og følt at verden var jævlig urettferdig!! men det har ingen ting med at vedkommende ikke fortjener å få barn for det gjør de fleste uansett hvilken situasjon de er i! jeg har hatt lyst på baby sååå lenge nå men har hatt en samboer som ikke har vært klar og jeg syns faktisk ikke at det er så koselig å høre at noen av venninnene mine blir gravid på fylla med en fyr de nesten ikke kjenner og tviler på om de skal beholde eller ikke!men jo jeg unner dem å få barn for det, men jeg syns det er litt urettferdig...
Anonym bruker Skrevet 12. september 2007 #10 Skrevet 12. september 2007 Før på " hvis du ikke har førekort" på den lista også. Det var et veldig sterkt argument som kom på forsommeren her inne på krangle, at man ikke var en god mor, hvis man ikke hadde lappen.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2007 #11 Skrevet 12. september 2007 Gud forby du har hatt en provosert abort tidligere....Da er man nok ond, og blir en forferdelig mor! Hilsen fra miss evil....
Axus' girlfriend Skrevet 12. september 2007 #12 Skrevet 12. september 2007 Må si meg enig med innleggets opphaver her altså, synd du er anonym. Har lest alt for mange slike usaklige komentarer. Verden er ikke lik for alle - deal with it!
Anonym bruker Skrevet 12. september 2007 #13 Skrevet 12. september 2007 Er helt enig med hovedinnlegger. Dessuten er det ikke "urettferdig" at noen blir lettere gravid enn andre. Det er ikke urettferdig at noen er uheldig eller mere fruktbar enn andre. Sånn er livet! Det dummeste jeg leser er: Åh det er urettferdig at hun ble gravid, hun ville det jo ikke selv, mens jeg som virkelig vil, klarer det ikke på egenhånd eller har en kjæreste som ikke vil. Jeg har blitt gravid 3 ganger, dvs de gangene jeg har vært uforsiktig de siste årene, det betyr ikke at jeg elsker barna mine noe mindre enn de som har prøvd i flere år! Det å få barn er ingen menneskerettighet...
petite fleur Skrevet 12. september 2007 #14 Skrevet 12. september 2007 Hvorfor er det synd at hun er anonym? Blir innlegget hennes mindre verdt av den grunn? Skjønner ikke all denne aversjonen mot anonymknappen jeg....Men det er visst bare meg da. Jeg setter like mye/lite pris på et innlegg uansett om avsender er anonym eller ei.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2007 #15 Skrevet 12. september 2007 8. hvis du skal kjøre bil med barn i bærebagg og sikkerthetsnett! det er en skam! Dette er jo IKKE sikkert ved en ulykke....men gjør ikke at noen ikke fortjener barn altså. Men er faktisk ulovlig i flere land å "sikre" barn på denne måten. 10. hvis du ikke stopper hvert 15 min og lar ungen som sitter i bilstolen strekke på ryggen! Dette gjalt jo i "gamle dager". Nye seter er bedre, og dette gjelder ikke lenger....
Anonym bruker Skrevet 14. september 2007 #16 Skrevet 14. september 2007 haha! knallbra! signerer denne!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå