hollering Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 Var på 1års kontroll i går,minsten fikk vaksine,han var sutrete og grinete i går,er det ennå,har også feber. Andre som har fått en sånn reaksjon? Hvor lenge holdt de på?
melkis Skrevet 12. september 2007 #2 Skrevet 12. september 2007 Ja, sånn var det her og. Holdt på i 2 dager, med feber og sutring.Merka at ho hadde vondt i det låret ho hadde fått dtikket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå