Gå til innhold

Flere på overtid?


På vei

Anbefalte innlegg

Er selv 9 dager på overtid nå, og er så lei masinga om det ikke skjer noe snart!. Hadde det bare vært noe som funka..... =). Kjempelei av å vente, og har selvfølgelig begynt å grue meg mere og mere. Jaja, nå må jo noe skje snart, så målet er vel i sikte =).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner til den følelsen veldig godt ja! Er 11 dager over idag, og ingen tydelige tegn på at noe snart er pågang. Vi har fått time på sykehuset nå på fredag for å bli undersøkt. Håper de setter meg igang da, og at vi har fått en baby innen uka er over.

 

Får tro at det snart blir vår tur også :-). Lykke til!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 dager etter termin her.Man er liksom klar over at babyen kan komme to uker før og også to uker etter, MEN..................... Nå er jeg utålmodig. En ting er jo at det kanskje tar rundt ni dager til babyen kommer, men det kan også ta rundt ni netter!!!! Nettene er tunge nå syns jeg. Og når naboene bare ler når de ser deg vraltende rundt med magen, er det liksom enda lengre til mål......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 dager over idag. Det blir lange dager og er litt utålmodig, men ellers greit. Prøver å innstille meg på at det kan ta 14 dager og igangsetting før vi får møte jenta vår. Mange blir irriterte over at familie og venner spør og er interessert i om det skjer noe, men jeg prøver å fokusere på at det er mange som bryr seg og det er jo kjempepositivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...