Storebror & Lillebror Skrevet 12. september 2007 #2 Skrevet 12. september 2007 Jeg har ingenting annet og gjøre. Har hushjelp, gartner, barnepasser, dyrepasser, stylist etc. og lever og ånder for din baby-sidene. Hva med deg?
Anonym bruker Skrevet 12. september 2007 #3 Skrevet 12. september 2007 Nå er mitt lille kjære gull våken, så nå må jeg gå å stelle han. Å vaske litt hus, å hente dattra mi på skolen. Lage middag. Så det var visst alt jeg rakk på dib i dag..
Gjest Skrevet 12. september 2007 #4 Skrevet 12. september 2007 Jo, jeg kan jo regge meg på tyten igjen, og diskutere med min andre bruker der inne.
camilla^ Skrevet 12. september 2007 #5 Skrevet 12. september 2007 Måtte innom og snoke før jeg forvinner ned i kjelleren igjen. Rydde og male, og gjøre de to lekerommene til ungene helt ferdige. Før jeg begynner på meg og gubbens lekerom om jeg rekker eller gidder... Prøver å få litt inspirasjon til farge jeg skal ha der, for vil ha farge der! Men nå fikk jo ungene en hyllevegg som ble lilla, så da ble lavendel skrinlagt også. Også skulle jeg rydde badet så gubben kunne vaske når han står opp engang idag. Flinke han vasket gulvene i stua, kjøkkenet, gangene før han gikk og la seg ista etter nattevakt.
Mage Mi Sa Jo Skrevet 12. september 2007 #7 Skrevet 12. september 2007 jo det har jeg, men det er jo prioriteringer inne i bildet og akkurat nå prioriterer jeg å slappe av en liten stud. hva med deg da, har du ingenting annet å gjøre siden du lurer mener jeg. jeg kan hjelpe deg med ideer om du trenger tips?
Gjest Skrevet 12. september 2007 #8 Skrevet 12. september 2007 Joda, skolearbeid bla.... Men gidder jeg? - Næh...
Venter på bitteliten Skrevet 12. september 2007 #9 Skrevet 12. september 2007 Nei og det har visst ikke du heller.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2007 #10 Skrevet 12. september 2007 HI skrev jo svar på hva hun gjør rett her ovenfor! Hvis dere ikke skjønte det... Greit hun skrev ikke HI, men med litt tankegang så skjønner dere det (håper jeg) En annen
Anonym bruker Skrevet 12. september 2007 #11 Skrevet 12. september 2007 Hvordan kan du vite at det var samme anonym som overfor? Kunne jo ha vært hvem som helst. Hilsen atter en
Anonym bruker Skrevet 12. september 2007 #12 Skrevet 12. september 2007 Jo. Har mye å gjøre, men gidder ikke.
børdi Skrevet 12. september 2007 #13 Skrevet 12. september 2007 jo jeg har masse å gjøre, men gidder ikke..:-) ungene skulle sikkert ha badet, og oi kanskje de skulle hatt mat og,, jaja de får spise til helgen.... hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå