Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. september 2007 #2 Skrevet 12. september 2007 Mener du gudmor? Isåfall, ja det er jeg jeg til flere:-)
Gjest Skrevet 12. september 2007 #3 Skrevet 12. september 2007 Nei det er jeg ikke ... håper å få anledningen når søsknene mine engang får barn
Sylteflesk Skrevet 12. september 2007 #4 Skrevet 12. september 2007 Nei, har aldri blitt spurt heller, og ville svart nei hvis noen spurte. Er ikke religiøs, så da synes jeg ikke det er riktig å stille opp som gudmor.
*Molly mus* Skrevet 12. september 2007 #6 Skrevet 12. september 2007 Jeg er det=) Er bare så stolt av det, nå er hun 2 år å kaller meg gudmor da smelter jo jeg:-)
Kirsebæra Skrevet 12. september 2007 #7 Skrevet 12. september 2007 elze: man behøver ikke vær religiøs. Man kan være fadder for en unge. Jeg døpte min sønn i kirka av tradisjonens skyld i familien, men ingen gudforeldrene til sønnen min er religiøse, så på pairet er de gudmor og gudfar, men til daglig er de bare faddere.... jeg er gudmor til ei jente på samme alder som sønnen min, men jeg har sagt i fra til foreldrene at jeg er ateist(men er ikke meldt ut av statskirka) og de vil bare ha meg som fadder, bryr seg ikkeom gudmor/gudfar tilttelen...
Diva Muffin Skrevet 12. september 2007 #9 Skrevet 12. september 2007 Ja, jeg er til en. Hehe, da jeg var 17 ble jeg spurt, men takket nei fordi jeg nektet å oppdra den stakkars ungen i kristen tro
Trulte76 Skrevet 12. september 2007 #10 Skrevet 12. september 2007 Jeg er fadder til 3 stk da, men er ikke gudmor siden jeg som ikke bar de til dåpen.. Synes det holder lenge med å få være fadder jeg
er det muuulig Skrevet 12. september 2007 Forfatter #11 Skrevet 12. september 2007 hehe ja usikkerheten tok meg når jeg skrev gumor....da var magefølelsen rett med gudmor da:-) nja...får vel bare håpe at noen av søskne mn e velger meg da når de en gang får barn.......om 100år........ellr føles sånn....hihihi hadde vert så stolt om jeg hadde et gudbar:-) men nå er jeg jo heldig å har to nyydelige jenter selv da:-)
hund&barn@fullrulle Skrevet 12. september 2007 #12 Skrevet 12. september 2007 Er fadder til en da. Vet nesten ikke forskjellen, men hvis det har med hvem som bar å fjøre, så har faktisk ikke mine noen gudmor eller gudfar for storesøskna som ikke er store nok til å være fadder bar de til dåpen
boble <3 Skrevet 12. september 2007 #13 Skrevet 12. september 2007 Jeg er så heldig å være fadder:0) Er kjempe stolt over fadderbarnet mitt, var ikke jeg som bar henne til dåpen, så er ikke gudmor. Men fikk ta av lua:0)
Trulte76 Skrevet 12. september 2007 #14 Skrevet 12. september 2007 jeg også fikk ta av lua på min første fadderunge Så mora sa jeg skulle være luefadder hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå