mamma til en prinsesse Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 Evt. når begynte dere med det?
fruen♥medtojenter-des06+jan10 Skrevet 12. september 2007 #2 Skrevet 12. september 2007 Ja, og har gjort det siden dag 1. Men nå begynner hun å bli mer interessert og ser på meg og pappaen når vi bruker tegn og sånt ) 9 mnd
LivetErEnLek Skrevet 12. september 2007 #3 Skrevet 12. september 2007 Jeg gjorde det med 1 mann, veldig spennende. Begynte fra dag en. Med 2 mann kokte det litt bort i kålen gitt...
mamma til en prinsesse Skrevet 12. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. september 2007 Min bror er døv og jeg ønsker at hun skal lære å snakke med han. Hun er nå 1 år så tenkte at det var på tide å begynne nå. Er det enkelt ord du viser henne??? Er vel kanskje litt tidlig med seninger.....
fruen♥medtojenter-des06+jan10 Skrevet 12. september 2007 #5 Skrevet 12. september 2007 Det er aldri for sent å lære barn tegnspråk men det anbefales å begynne mens de er små, spesielt om de er hørende.
mamma til en prinsesse Skrevet 12. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 12. september 2007 Du Stella..... Nr 1 som du lære tegnspåk, husker han det enda??? Eller har han glemt det??
La Perla Skrevet 12. september 2007 #7 Skrevet 12. september 2007 Min yngste datter lærte en del i barnehagen. Hun hadde en bestevenninne som hadde downs syndrom, og som lærte det, så hun lærte en god del sammen med henne. Men hun glemte det ganske fort igjen, for vi prøvde aldri å holde det ved like.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå