fru tekopp Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 Hei! Jenta vår skal begynne med briller, og vi har fått beskjed fra øyelegen om at vi kan søke om å få refundert utleggene vi har. Briller er kjempedyrt! Og hvertfall når glassene må byttes ut ca. annenhver måned i begynnelsen. Noen som vet hvordan vi går fram? Er det noen skjemaer vi må bruke, eller skal jeg bare skrive et brev? Noen som kan hjelpe meg???
alvis Skrevet 12. september 2007 #2 Skrevet 12. september 2007 En veninne av meg har en jente som har fårr briller. Hun skrev et brev og la ved kvitteringer og sende det til trygdekontoret.
fru tekopp Skrevet 12. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. september 2007 Takk for svar! Noen andre som vet noe annet?
Kamomille Skrevet 12. september 2007 #4 Skrevet 12. september 2007 Ring NAV og spør hvordan de vil ha det. Litt forskjellig praksis rundt om kring.... Hvorfor må du bytte glass hver 2. måned?
fru tekopp Skrevet 12. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. september 2007 Vi må bytte glass så ofte, fordi hun skal ha veldig sterke briller. (+6 på det ene øyet og +7 på det andre.) Vi kan ikke begynne med den styrken med en gang, for da vil hun mest sannsynlig ikke ville bruke dem. Så derfor en oppgradering etterhvert. Når styrken er oppnådd skal vi selvfølgelig ikke bytte mer, før øynene hennes evt. endrer seg. Men takk for tips!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå