Anonym bruker Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 Men, mannen vil ikke? Det er nemlig status her i gården. Vil så gjerne ha et barn til. Føler det mangler "noe". Ikke blir vi yngre heller.... Sambo har sagt nei, og jeg er kjempe lei meg! Etter flere dager så føler jeg likevel at han er litt på gli. Sier at "det som skjer, skjer". Så prøver å være positiv. Vi har faste jobber begge to, så alt ligger i grunn til rette for en til. Frustrerende dette...
LilleMy 70 Skrevet 12. september 2007 #2 Skrevet 12. september 2007 Jeg vet hvordan det føles.... Se på innlegg som heter :Nr.3 ? Der har jeg skrevet litt om min situasjon og frustrasjon. Vet ikke hvordan jeg skal ta opp temaet for å få samboern på gli. Håper samboer din ombestemmer seg .... Lykke til
Anonym bruker Skrevet 14. september 2007 #3 Skrevet 14. september 2007 Vi har tre, men vil gjerne ha nummer fire da. Mangen mener at tre burde holde, men jeg har lyst på en stor familie. Samboeren min vet hva jeg mener, og jeg prøver å bearbeide han litt:-) Skjønner hvordan han tenker også. Er et stort ansvar å sette barn til verden, men er så klar over ansvaret. Mener man aldr angrer over de barna man får.......men de man ikke får derimot.
litenogtjukk Skrevet 23. september 2007 #4 Skrevet 23. september 2007 Har det akkurat som deg, har et sterkt ønske om en liten som jeg kan kose og dulle med, og ha en masse leker i stuen og litt rot, våre barn er store da, men jeg er fortsatt ung og ikke minst klar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå