Anonym bruker Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 Jeg har akkurat begynt med p-piller igjen etter et mislykket forsøk med spiralen. Begynte på "blindpillene" på lørdag, men har enda ikke fått mensen! Har bare hatt noen få drypp i ny og ned! Kan jeg være gravid, eller er det normalt når man begynner igjen? Har begynt på symfase... Får litt hetta hvis jeg er gravid igjen. Har jo lydt på flere barn, men hadde tenkt å vente ett år ell to...............
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå