Gå til innhold

DolphinGirl-ikkegravidenda

Anbefalte innlegg

Skrevet

når skal dere begynne å prøve egentlig? tror ikke jeg har fått det med meg jeg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har satt oss som mål å slutte på p-pillen i januar, og så begynne i februar/mars. Men det kan bli utsatt til senere på våren. Jeg vet ikke om jeg er 100 % klar til februar, selv om jeg er veldig babysyk, så tiden vil vise. Men det blir mer og mer sannsynlig at det blir prøving i løpet av neste år; jeg ser mer og mer for meg at jeg er hjemme med et nurk i stedet for å jobbe. Som samboeren min sier: elskling, hvis du er SÅ ofte inne på BIM, SÅ ER DU KLAR!! ;-p

Skrevet

hehe.. ja, det noe med det.. jeg har blitt en bim-vanker.. er her inne hver dag, og ofte fler ganger om dagen også.. =)

men det er jo viktig at du føler deg ordentlig klar da, skjønner jo det! men med noen måneder til her inne på bim så er du vel klar som et verpende egg i februar tenker jeg! to måneder etter så er jeg klar i april..!

Skrevet

Ja, vi er jo noen "gjengangere" her ;) Som søsteren min som nettopp fikk baby, sier: "Du kommer aldri til å føle deg klar". Hun mener nok at jeg er litt kontrollfreak, alltid bekymret for et eller annet. Før var jeg usikker på om vi har råd til å få en unge, og nå når jeg har roet meg på det, er det andre ting. Men det er nok bare tåpelig. Innerst inne er jeg nok klar. Den lille niesen min smilte til meg for første gang her om dagen, og jeg smeltet nok en del da, ja! :) Det kan da umulig være normalt å sitte på BIM så mye når jeg har deadlines hengende over meg som bare det! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...