Anonym bruker Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 sitter her frustrert å lei...etter jeg ble gravid har jeg og kjæresten kun kranglet om alt ... jeg er dritt lei ...vi må gjøre noen områkkeringer me hus å bil men jeg mener att det ikke er bare jeg som skal føye meg ...han vill flytte til hjem plassen sin, men jeg vill bo der vi bor nå pga av skole gangen til datteren min ...hun har begynt på førskole gruppe i barnehagen nå og blitt kjent me skolestarterne...men hva er vitsen med det vis han skal absolutt flytte dit? jeg har gledet meg til datteren skulle begynne på denne skolen lenge ... men nå sitter jeg her lei meg..lyst bare pakke og dra... så er dette bil styret da...vi tjener mere på å selge hans bil en min ...selger vi hans så får vi penger til ny , men min er såppas gammel att vi ikke får noe att for den .. men han står på sitt. jeg skjønner jeg skal føye meg også men ... hver gang jeg sier noe blir det krig... har noen gode råd? like før jeg blir alenemor til 2
Buick Skrevet 12. september 2007 #2 Skrevet 12. september 2007 Dette hørtest trist ut. Forstår at du blir frustrert. Er det fyrst no han har hatt lyst til å flytte til heimplassen sin? Litt merkeleg å kome med det heilt brått no når døtra di har skapt så mange band til der dokkebur. Kan ikkje seie at eg har så gode råd akkurat, men kva om dokke får inn ein nøytral tredjepart til å vere med på ei samtale om dette. Det kan kansje vere til hjelp slik at begge kan forstå kva den andre vil fram til utan at det blir krangel av det. Ein bil er ein bil, så her må ein nesten berre gjere det som er mest fornuftig. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå