Gå til innhold

Hva gjør dere på en vanlig dag??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere med fødselspermisjon?

Føler at vi gjør så lite...men vet ikke jeg...

Vi står opp +/- kl 9, steller veslegutt, lager frokost, dusje og sminke meg, kanskje gå på butikken/ gå tur, middag, tv, stelle og legge gutten +/- 9...

Innimellom der kommer såklart amming, leking med gutten og rydding... Men vi er ikke flinke nok til å gå tur hver dag desverre...

Er dere ute hver dag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det likedann. Dårlig til å komme oss ut, men jeg tar meg i nakkeskinnet, så i perioder er vi flinke :)

Men har ingen å gå ut med.. det er kjedelig og gjør det vanskeligere å komme seg ut.. Men merker at lillegutt har veldig godt av den daglige turen ut ;)

Skrevet

Har ikke noen å gå ut med her heller... Hadde nok vært betydelig enklere å få seg ut døra da!

Skrevet

dytter bittelitt i håp om flere svar...:)

Skrevet

Har tre barn jeg da, så timene fylles fort opp :-)

Jeg står opp halv sju og steller meg, klokka sju må barna opp (6år, 3,5år og 3,5mnd). Alle tre trenger litt assistanse og hjelp med morgenstell, frokost og matpakkesmøring. Litt over åtte går vi hjemmefra til fots og følger først eldstemann til skolen, så mellomste til barnehagen. Et par ganger i uka går jeg til byen en tur (2,5km hver vei), besøker kanskje mamma som bor der eller rusler bare rundt og titter.

Ellers går jeg en tur på 1-1,5 time andre steder. Vel hjemme er det tid for klesvask og annet husarbeid, alltid noe å gjøre.. Må gjerne en tur på butikken også. Ca klokka tre tar jeg samme runden igjen, henter på SFO og barnehage, drar hjem og lager middag. Ettermiddagen går altfor fort, med lek, lekser, barneTV og kveldsmat, og vips var den dagen over også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...