Gå til innhold

Hvor har du barneforsikring og hvorfor akkurat der ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Nå ser jeg at du svarer deg selv, da :)

Men vi har valgt å ikke ha, på bakgrunn av at ulykkesforsikring ofte regnes som unødvendig, og at utbetaling pga uførhet for barn er svært sjelden.Ikke gidd å si at vi er uansvarlige, vi har satt oss inn i dette og regnet på det, og funnet ut at for oss er det bedre å spare pengene.

Skrevet

Har vel ikke akkurat svart meg selv ? Hva er det for noe hehe ! Og jeg klandrer ikke deg, ditt valg hva du gjør !?

Skrevet

Sorry, piggene ute der :)

Syns bare det er så ofte at man kritiseres på disse sidene for valgene man tar, så derfor skulle jeg bare si fra med en gang.

Går og legger meg igjen jeg, så ser vi om kanskje jeg får rette foten først når jeg står opp for 2. gang i dag....

Skrevet

Hehe går helt fint det, vet akkurat hvordan du tenker, føler det slik selv jeg. Når det er sagt så vurderer jeg å heller forsikre meg selv, da det i mange tilfeller kan være bedre for datteren min. Er usikker på om jeg skal forsikre henne, så du er ikke alene om tanken.

Skrevet

Vi har forsikringer på alle i familien vi, foreldre og barn. Hvorfor forsikre bilen og ikke barnet?

Vi har alt i Gjensidige, + at begge barna har barnas trygghetskonto og er da også forsikret gjennom den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...