Gå til innhold

Hvordan er det med hormonene jenter? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trodde jeg ikke var så fryktelig hormonell, men den siste uka har det tatt helt av. Men ikke i tårer(alltid), men heller iritert over ting og tang og gjerne da sur tilslutt. Synes synd på mannen i hus, men han må være verdens mest forståelsesfulle person. Jeg må legge til at jeg er ikke slik normalt sett, så det må jo da være skummelt å se en så stor forandring i den man kjenner så godt... Er det normalt å bli ekstra hormonell på slutten av svangerskapet? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

...hormoner...hva er det??? Er helt fin jeg...det er alle andre som er irriterende...hehe...

Hormoner har jeg ikke merket mye til, men kjenner lett får hodeverk om jeg blir stresset nå...kobler ut dill og dall, og orker ikke delta i for mange diskusjoner rundt praktiske ting...tenker heller samma det..så, jeg er nok heller litt mer "gi blaffen/få fred" enn hisiig...tenker mannen min håper dette vil vare...hehe

Skrevet

er også mer hormonell nå den siste tiden. er i uke 38. tårene kan komme bare jeg ser på en unge....

Skrevet

Hormoner ja, jeg tror jeg har fått fler enn jeg skulle hatt, går fra veeeldig glad til sur og grinete iløpet av kort, kort tid. Gråter for ingenting nå, og det er ikke mye som ikke irriterer meg for tiden. Stakkars samboeren min har fått gjennomgå de siste dagene han, men heldigvis er han forståelsesfull og skjønner at det ikke er "meg" :)

Skrevet

Hei!

Her ikke merket noe før jeg så Jordmødrene på tv. Da gråt jeg for første gang på mange år, det var så utrolig rørende den delen med fødselen.

Skrevet

jeg er i uke 35 og total vrak. griner av fine sanger, fødselshistorier, tv serier osv.

og så irriterer jeg mer ekstra mye over personer som irriterte meg litt før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...