Anonym bruker Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 hun kler av meg om natten selv om jeg har tshirte på klarer hun å få fatt på puppen..hun er helt vill... blir sprø...;p kommer seg over i vår seng uten problem.. noen tips!! ? Hun er stor nok til å ikke få pupp mer no... nettopp blitt 19 mnd...
Anonym bruker Skrevet 12. september 2007 #2 Skrevet 12. september 2007 Noen smører sennep, sitron eller liknende på puppen. Smaker så vondt at poden mister lysten på pupp til slutt. Men dersom du ikke har lyst til å gå så hard til verks så er egentlig mitt tips bare å vente til hun ikke vil ha mer selv. Jenta mi var ganske så puppegal. Hun ble rasende dersom jeg nektet henne pupp. Jeg orket ikke å sloss for å avvenne henne. Da hun var 21 mnd så fikk hun vondt i tannkjøttet pga tannframbrudd. Helt plutselig ville hun ikke ha puppen noe mer. Ville ha igjen etter noen dager, men da var kranene stengt fra min side og det godtok hun uten store protester
tyr66 Skrevet 13. september 2007 #3 Skrevet 13. september 2007 Det er vel ikke noe hast med å slutte ennå. Jeg satte på plaster(Ole Brum) på puppa og sa de var ødelagt når han var rundt 2 år. Gikk fint. Regner med at jeg må bruke samme metode på mini, han er nå 16 md og har tenkt å slutte til våren. Greit å amme gjennom første vinteren i BH pga. forkjølelser o.l. Morsmelk løser opp slim og snørr.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2007 #4 Skrevet 14. september 2007 Jeg prøvde å avvenne ii 5 mnd jeg.Og han var helt avhhengig.Men så ble jeg på vei igjen, og da ville han ikke ha mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå