Gjest Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 Han sover i en vanlig sprinkelseng, men den blir for smal.. Når han ruller rundt kræsjer han i sprinkelbeskytteren.. Hadde ikke gjort så mye hadde det ikke vært for at han våkner av det og gråter masse, kan ta veldig lang tid før han sovner igjen, og så skjer det en gang til... Senga er lang nok, men skulle vært bredere, er ikke "mer en ca 60 cm bred!!! Noen som har noen forslag? Synes kanskje vanlig enkelseng blir for lang!! Han er ikke mer en 15 mnd... Og han krabber ikke ut av senga eller noe... Noen som har opplevd noe av det samme kanskje??
Mor til en stor og en liten Skrevet 12. september 2007 #2 Skrevet 12. september 2007 Jeg brukte sprinkelsengen til min gutt til den høsten han fylte 3 år. Da fikk han "voksenseng". Hadde ikke noen problemer med plassen frem til da. Men Ikea har jo mange fine juniorsenger som ikke er så store....
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 12. september 2007 #3 Skrevet 12. september 2007 Hva med å bytte til vokseseng med sånn "velte ut beskytter da". Eller sengehest som det også heter. Bytta til det da min var på ca samme alder og det gikk kjempefint )
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 12. september 2007 #4 Skrevet 12. september 2007 Vokseseng - skjønner hva jeg mener? Sånn man kan trekke ut i lengden etterhvert som han vokser.
Gunni_2 Skrevet 12. september 2007 #5 Skrevet 12. september 2007 Broren til samoeren min brukte reisesenga til sønnen sin, fordi han satte seg opp om natten og når han skulle legge seg ned igjen, krasjet han med sidene i senga. Reisesenga fungerte fint for dem, siden den hadde myke sider.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå