♥maxen min♥ Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 Prøver her inne isteden.. Oppgitt og rister litt på hodet, jeg vil ha den gamle versjonen av hotmail, ikke den nye som nesten ser ut som outlook... Men er det mulig å beholde den gamle da???? H J E L P!!
Gjest Skrevet 12. september 2007 #2 Skrevet 12. september 2007 NEI, nå blir d gradvis oppdatering til en mer moderne hotmail :-) venner deg til det, sjøh :-))
Gjest Skrevet 12. september 2007 #3 Skrevet 12. september 2007 Hotmail suger gymsokk når de tvinger meg til å bytte versjon. Jeg har holdt ut og nekta, men det siste de sa var at da gjør vi det for deg, æddabæddabuse. Har de gjort det akkurat nå i dag? Har ikke sjekka, grmf. Det eneste de ønsker er mer støy, det eneste jeg ønsker er mindre. Jo renere og enklere jo bedre - enten det er mail, mobil eller resten av livet.
♥maxen min♥ Skrevet 12. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. september 2007 Ja, for jeg var inne i går og da så det ikke sånn ut i det hele tatt.. MEN om jeg går på msn først og inn på mailen min derfra kommer jeg inn på den gamle versjonen... Skjønner ikke hvorfor de skal presse ting på oss... Synes den gamle er fin og oversiktlig og reklamen er ikke fullt så fremtredende heller, er vel derfor da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå