Mamma til verdens beste barn Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 Hvordan reagerer de? Min lille har i lang tid fått smake hardkokt egg til frokost og jeg har ikke merket noen reaksjon egentlig. Har trappet opp litt og litt og i går + i dag fikk han 3/4 kokt egg, som han spiste opp. Men han hadde en voldsom avføring etterpå... og i natt var han urolig med en del luft i magen. Kan dette være en reaksjon? I og med at mengden har økt fra 2-3 skiver til nesten ett helt egg. Han har ikke spist noe annet nytt. Ganske løs mage, men ikke diare. Ikke noe utslett el lignende, kun magen som er litt annerledes.
madrid Skrevet 12. september 2007 #2 Skrevet 12. september 2007 Jenta mi spiste mindre enn en teskje, og første gangen hun reagerte fikk hun så kraftige og akutt rødt eksem på hele kroppen at vi hev oss i bilen og kjørte rett på legevakten. Har antihistamin med oss på alle turer og liggende i bhg, siden det er næmest ingeting som skal til. Nå er hun 4 og det er ikke så ille, får eksem fremdeles, men det er til å leve med. Kanskje hun opplever en intoleranse, ikke allergi?
snowstorm73 Skrevet 12. september 2007 #3 Skrevet 12. september 2007 min har påvist allergi mot eggehvite. fikk blant annet utslett og eksem ble verre. men han kan godt spise f.eks kake som han egg i bunnen, bare at det er ikke for mye. speilegg og eggerøre kan han ikke få.
Mamma til verdens beste barn Skrevet 12. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. september 2007 Tusen hjertlig! Da tipper jeg det er noe annet han har reagert på. Han reagerer på melkeproteiner men da blir han veldig hard i magen, får sauebæsj liksom. Da får jeg se an ett par dager til. Han har fått egg i over 2 mnd nå og ikke hatt ett snev av eksem..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå