Gå til innhold

Hvorfor ikke føde på nærmeste avdeling?


kate78

Anbefalte innlegg

Jeg ser at det er en del diskusjon om føde sted og jeg forstår ikke helt hvorfor. Er det så stor forskjell at dere vil reise lenger? Eller er det smertestillende tilbud det går på? kan noen forklare? Jeg skal på SSK(sørlandet sykehus kristiansand), tiltross for masse negativ media omtale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når jeg var førstegangsfødende dro jeg faktisk til den fødeavdelinga som var lengst borte fra der jeg bodde, ikke på grunn av smertestillende, for det har jeg ikke brukt, men fordi det var tryggest. Det var enten St. Olavs, som jeg absolutt ikke ville dra til den gangen eller Orkdal der jeg tilslutt fikk komme. Det var mye roligere der, jeg og min mann fikk et familierom til disposisjon og alt var kjempebra.

Jeg fikk heller ikke lov til å føde på nærmeste fødestue fordi de ikke tok imot førstegangsfødende. Men ved den andre fødselen fikk jeg komme dit, og jeg synes ikke det var noen bedre opplevelse desverre. Der var alt så smått at jeg kjedet vettet av meg.... greit nok med ene rom, men all den tiden barnet sov var ulidelig kjedelig... Alikevel blir det vel der nå også fordi det er nærmest :D Håper inderlig jeg slipper unna smertestillende nå også ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, jeg hører til ullevål, men lurer på å søke på rikshospitalet, siden de har den tjukk avdelinga hehe, for de som er overvektige, så får man ekstra oppfølgning tror jeg:)

Men jeg har ingen barn fra før, så jeg har ikke erfaring med noen av stedene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...