Anonym bruker Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 Kjøp svisker el. rosiner eller annet som får igang fordøyelsen. Første turene på do med bommelom etter en fødsel kan være skummelt.. Hjelper å drikke mye vann og..
Amanda- Skrevet 12. september 2007 #2 Skrevet 12. september 2007 ikke dumt.... takk for tips=) er det vondt og gå på do der da?? altså etter fødsel?
Pampers123 Skrevet 12. september 2007 #3 Skrevet 12. september 2007 Nja.. ikke godt ialefall De aller fleste av oss får vell hemorider, og som jeg husker kjentes det ut som alt inni meg skulle falle ut.. Huff :/
prima donna Skrevet 12. september 2007 #4 Skrevet 12. september 2007 så en dag før at noen anbefalte å ha med en alkos anal stikkpille i sykehusbagen - samme grunn regner jeg med...
Snart ferdig! FØDEKLAR Skrevet 12. september 2007 #5 Skrevet 12. september 2007 Lite OBS. når det gjeld svisker ...kan framkalle luftsmerter både hos deg og beibien...Så start i det små:0))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå