Gå til innhold

Blir dere testet ut mer en pappaen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mange har lagt merke til.. inkl. pappaen at mini her i huset på 22 mnd prøver ut meg mye mere en han.. Mere grinete .. når han slår seg eller noe er galt søker han også automatisk etter meg..

Er det ikke ganske normalt at mammaen blir testet litt mere en pappaen?? =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ungene tester ut den som har mest kontakt med dem mer enn den som for eksempel er på jobb eller er helgeforeldrer.

Gjest ninja & mikrovampyren:)
Skrevet

Mulig jeg er nazi men alicja kan sitte å sutre uten grunn hos pappaen, men ikke hos meg. Hun kan begynne å "teste" om hun får lov å sitte hos bestemoren sin, mens hos meg griner hun ikke etter sånt. Da blir hu nstille. HEhe

Skrevet

Min erfaring, er vel heller det at de tester den som er mest ettergivende. Pappan her forguder jorden hun går på og babyen hans må jo ikke gråte. Så vil hun ha noe, så får hun selvsagt det ;-) Jeg er småbarnspedagog og er vel litt mer nyansert i mine handlinger og tenkemåte og hos meg så er det ikke like lett å få det som man vil til en hver tid. Dette ser det ut til at førkna har forstått, og sier mamma nei, da blir hun bråsint i 2 sekunder for så å finne på noe annet. Hvis pappa (sånn ca hvert jubelår) sier nei, da brettes det på leppa, sutres og grines i lange baner, helt til hun får det som hun vil. Akkurat det samme med legging. Hvis det er jeg som tar meg av den biten, er det nattasang, kos og av med lyset før velsa legger seg fint til å sove. Hvis pappan legger, skrikes det så nesten taket detter ned hvis ikke han står ved siden av senga hennes til hun sovner. Smart unge ;-))

Skrevet

Eldste på 3,5 år er sånn mot meg. Trasser mye mer med meg enn med pappaen. Minste er bare 9,5 mnd, og har heldigvis ikke begynt å trasse enda :-)

Skrevet

JA!!

pappaen jobber masse å er ikke så masse med hun i hverdagen.

og griner og trasser seg til meg i lange baner men når faren kommer hjem fra jobb og hun er med han er hun blid som en sol.

hun ligger seg lettere til å sove om kvelden med meg enn pappaen da, men sku bare mangle at han ikke fikk litt av humørsvingningene han også.

hver gang hun slår seg eller noe annet gale er det mamma hun griner etter og, og vil helst at jeg skal trøste og ikke pappaen.

Skrevet

Ja, eldstemann teater grensene mer med meg. Babyen på 8 mnd er heldigvis ikke i trassalderen enda.

Håper virkelig eldstemann har gitt seg med den verste trassen når småen begynner... :-/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...