lillevips71 Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 Vet dette har vært et tema mange ganger, men er usikker på hva jeg skal kjøpe til den lille som skal etter planen komme 10 november. Min sønn har en voksi pose men jeg brukte en lammeullspose (arv) første vinteren i hard bag. Jeg har en quinny freestyle 3 hjul hvor hardbagen ikke er så stor. Ser for meg det blir trangt med voksi classic, har kikket på voksi aktiv, oderwalder (tror jeg) samt en kjempesøt ullpose fra www.going.no Hva anbefaler dere og hva er deres erfaringer? Tusen takk for svar!
Mor til en stor og en liten Skrevet 12. september 2007 #2 Skrevet 12. september 2007 Vi skal bruke voksi classic. Har samme vogn som deg men satser på at går helt fint. Når bagen blir for trang kan man jo bare bytte over til sportsdelen.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2007 #3 Skrevet 12. september 2007 Så på en voksipose...sykt dyre!? Er de ikke?? Og, de ser så store og klumpete ut?
Mor til en stor og en liten Skrevet 12. september 2007 #4 Skrevet 12. september 2007 De er ikke spesielt mye dyrere enn andre. f.eks odenwalder. Du kan få de fra rundt 1700-1800kr og oppover. Jeg kjøpte på Barnas Hus i Sandvika i forrige uke og fikk den til 1300kr på salg :-) På Barnevognhuset Rudo koster de 1899,- Også selges det ofte voksiposer billig på finn.no. De er gode og varme og kan knytes slik at du slipper å slite med å få babyen ned i en trang pose når den begynner å bli større. Hadde lammeskinnspose til eldstemann og jeg syns det var et skikkelig herk når han begynte å bli noen mnd pga det ble så trangt i posen. Også kan ikke den brukes i flere år til samme barn som voksiposen kan. Det var et av flere argument for å velge voksi :-)
Anonym bruker Skrevet 12. september 2007 #5 Skrevet 12. september 2007 hehe...forstår voksi er bra... Men..jeg er uansett sjokkert over hvor durt det er...babyting generelt... Utstyr altså. Ikke kjip, men jeg syns likevel mye er i overkant dyrt.. men vi velger jo selv om vi vil kjøpe dyrt eller billig...
betty74 Skrevet 12. september 2007 #6 Skrevet 12. september 2007 Har lammeskinnspose fra Teutonia som vi brukte til forrigemann. Veldig fornøyd med den. Hun var aldri kald og trengte ikke mye tøy nedi der. Den er kanskje litt mindre enn voksiposen og kan muligens brukes litt kortere. Vi brukte den til ca 2,5 år. Den har gridelås rundt hele, så jeg har aldri opplevd at det er vansklig å putte barnet oppi..
Nehneh Skrevet 12. september 2007 #7 Skrevet 12. september 2007 Du kan få odenwalderpose til 1000 (med frakt etc) på www.lilleprinsen.no. Vi har kjøpt derfra og er kjempefornøyde!
Anonym bruker Skrevet 12. september 2007 #8 Skrevet 12. september 2007 Jeg har funnet frem den gode, gamle Voksi'en fra da de store barna ble født. Posen er 12 år, og er like fin. Har vært kjempefornøyd med den, og gleder meg til å bruke den igjen!
♥lurelure♥ Skrevet 12. september 2007 #9 Skrevet 12. september 2007 Jeg har kjøpt en lammeskinnspose på babybest til kr 999. Den er myk og deilig, tror lillegutt får det godt nedi der jeg. Den er ganske stor men får den nedi vognen. Regner med han kan bruke den litt i sittedelen til vognen til våren også.
Gjest Skrevet 12. september 2007 #10 Skrevet 12. september 2007 det blir voksi på meg og:o) liker at babyen har noe å vokse i til hun ikke er i vogn mer, den tåler mye(erfaringer fra bhg-jobb) både lek og den er lett å vaske pluss at jeg kan brette den ut til et slags varme-teppe!
Gjest Skrevet 12. september 2007 #11 Skrevet 12. september 2007 Vi kjøpte en Odenwälder dunpose til vesla! Synes den ser skikkelig varm og god ut. Vi har også Quinny Freestyle og synes denne dunposen vi har kjøpt passer veldig bra! Og så har Odenwälder så mange fine farger på posene sine. Vi kjøpte en knall rosa en, siden vi får jente, og vognen vår er svart. Tenkte det kunne være fint med en farge på dunposen som viste at det var ei jente oppi vogna!
Gjest Skrevet 12. september 2007 #12 Skrevet 12. september 2007 Jeg har også kjøpt en dunpose fra Odenwalder! Brukte voksipose sist og syntes den ble veldig stor og klumpete i vogna.Denne er mye mindre samtidig som den virker både lun og kompakt.Nederst i vogna har jeg et lammeskinn.Tror det blir veldig bra!!!!:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå