Gå til innhold

Verdens beste mann!!!


Sessa ruger igjen...

Anbefalte innlegg

Jeg er drit sliten for tiden. Hodet er fullt av jobb nå på tampen før jeg går ut i perm igjen. Må ansette tre nye og i mellom tiden må jeg jobbe en del ekstra. Ryggen verker og halsen er kjempe vondt.

 

MEN det hjelper jo godt da når man kommer hjem etter en lang dag (kom hjem 21:30, dro hjemmefra 10:30) og i det man titter inn døra ser man at det er stearinlys i hele stua og en stor bukett med roser på spisebordet. Og mannen har laget biff, pommes noisetter og bernais, og kjøpt cola - på glassflaske - til oss!! Mmmmm.... fantastiske, herlige mannen min, som jeg elsker så utrolig høyt! Han vet å overraske kona når hun trenger det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flinke mannen din.... Han har virkelig skjønt og ta godt vare på dere to som par altså....

Nett slike ting er det samtale damen vår kaller for energi bomber i forholdet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig da. Så heldig du er da. Kom hjem på onsdag jeg etter å ha jobbet fra 07 - 18. Det luktet så godt pizza da jeg kom inn. Vi har spist pizza vi, sa sambo, ble så sulten i sted. Men var det noe igjen til meg? Neida, måtte steke selv hehe. Fint med menn som har ferie ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...