Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 Eller gir dem til noen andre da, det kommer an på )) Men jeg vil ikke ha dem !!
Blomst75- 24.07.05 + Skrevet 12. september 2007 #3 Skrevet 12. september 2007 Nop! Jeg også!! ) Hehe, hva gjør de i den posen?!?! Burde finnes Knott med bare de brune og grå.. Mmmmmmmmmmmmmmmm.. Nå fikk jeglsyt på Knott!!! )
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 12. september 2007 #4 Skrevet 12. september 2007 Ikke kast de hvite da!! Send de heller til meg. Jeg kaster ikke de brume, men jeg lider meg igjennom dem (man skal jo ikke kaste mat...) Heldigvis liker min mann de brune best, så her er fordelingen ganske enkel...
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 12. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. september 2007 Hihi.. jeg sitter og gomler nå )
Diva Muffin Skrevet 12. september 2007 #6 Skrevet 12. september 2007 Jeg kaster de ikke, men jeg sparer de helt til slutt, og de kan gjerne ligge flere uker. De brune går nok først
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 12. september 2007 #7 Skrevet 12. september 2007 De går ned til nød om jeg er skikkelig godtesyk og ikke har noe annet, men som regel så havner de hos gubben =)
*·.·»¦«´¨`ellapia´¨`»¦«·.· * Skrevet 12. september 2007 #8 Skrevet 12. september 2007 Jeg legger de hvite, de brune og de grå hver for seg. Sambo får de hvite (han synes sært nok de er de beste), så spiser jeg først de brune, de er ok, men det er de beste, nemlig de grå jeg koooooser meg med;)
snuppelure 74 Skrevet 12. september 2007 #9 Skrevet 12. september 2007 Nei det er ikke bare deg ) Men jeg kaster de brune også jeg da ;o) Liker bare de Grå )
Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. september 2007 #10 Skrevet 12. september 2007 Hehehe, ikke alene nei:-) Først spiser jeg de svarte, så de brune og de hvite gir jeg gjerne bort:-)
*Mi tesorito* Skrevet 12. september 2007 #11 Skrevet 12. september 2007 jeg sorterer, men spiser alle:) Vanligvis de hvite først, så brun og sort til slutt:)
3b@rnsmor-30* Skrevet 12. september 2007 #12 Skrevet 12. september 2007 gubben liker de hvite her =) så jeg får de andre =)
ღtili35ღ Skrevet 12. september 2007 #13 Skrevet 12. september 2007 Jeg spiser hvite, og kaster de brune og svarte:-)
Gjest Skrevet 12. september 2007 #15 Skrevet 12. september 2007 De brune er best, så de grå.. de hvite spiser jeg ikke, kanskje hvis jeg er dødsens godtesyk.. så du er ikke alene nei:)
Sessa ruger igjen... Skrevet 12. september 2007 #16 Skrevet 12. september 2007 send de hvite til meg du, cat!!! (gjerne sammen med overskuddet fra leilighetssalget!)
1stor1liten =) Skrevet 12. september 2007 #17 Skrevet 12. september 2007 ikke alene om sorteringen ser jeg.. liker de brune og de grå.. de hvite kan jeg til nøds spise ,men de er ikke så gode
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 12. september 2007 Forfatter #18 Skrevet 12. september 2007 Hehe )
MikroMidas Skrevet 12. september 2007 #19 Skrevet 12. september 2007 Spiser ikke Knott lenger, men da jeg gjorde det sorterte jeg ut de hvite og spiste dem, så fikk noen andre de mørke!! He he, vi skulle vært naboer, så kunne du kommet over til meg med de hvite.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå