Gå til innhold

Bare jeg som sorterer knott-posen og kaster de hvite?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller gir dem til noen andre da, det kommer an på :))) Men jeg vil ikke ha dem !!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nop! Jeg også!! :o) Hehe, hva gjør de i den posen?!?! Burde finnes Knott med bare de brune og grå.. Mmmmmmmmmmmmmmmm..

Nå fikk jeglsyt på Knott!!! :o)

Skrevet

Ikke kast de hvite da!! Send de heller til meg.

 

Jeg kaster ikke de brume, men jeg lider meg igjennom dem (man skal jo ikke kaste mat...)

 

Heldigvis liker min mann de brune best, så her er fordelingen ganske enkel...

Skrevet

Hihi.. jeg sitter og gomler nå :))

Skrevet

Jeg kaster de ikke, men jeg sparer de helt til slutt, og de kan gjerne ligge flere uker. De brune går nok først ;)

Skrevet

De går ned til nød om jeg er skikkelig godtesyk og ikke har noe annet, men som regel så havner de hos gubben =)

Skrevet

Jeg legger de hvite, de brune og de grå hver for seg. Sambo får de hvite (han synes sært nok de er de beste), så spiser jeg først de brune, de er ok, men det er de beste, nemlig de grå jeg koooooser meg med;)

Skrevet

Nei det er ikke bare deg :o)

Men jeg kaster de brune også jeg da ;o)

Liker bare de Grå :o)

Skrevet

Hehehe, ikke alene nei:-)

Først spiser jeg de svarte, så de brune og de hvite gir jeg gjerne bort:-)

Skrevet

jeg sorterer, men spiser alle:)

Vanligvis de hvite først, så brun og sort til slutt:)

Skrevet

gubben liker de hvite her =)

så jeg får de andre =)

Skrevet

Jeg spiser hvite, og kaster de brune og svarte:-)

Skrevet

De brune er best, så de grå.. de hvite spiser jeg ikke, kanskje hvis jeg er dødsens godtesyk.. så du er ikke alene nei:)

Skrevet

send de hvite til meg du, cat!!! (gjerne sammen med overskuddet fra leilighetssalget!)

Skrevet

ikke alene om sorteringen ser jeg.. liker de brune og de grå.. de hvite kan jeg til nøds spise ,men de er ikke så gode

Skrevet

Hehe :))

Skrevet

Spiser ikke Knott lenger, men da jeg gjorde det sorterte jeg ut de hvite og spiste dem, så fikk noen andre de mørke!! He he, vi skulle vært naboer, så kunne du kommet over til meg med de hvite.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...