Gå til innhold

Da er mitt lille frø 12 mm, og har et bankende hjerte....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle jo ha mensen ca 11 august,, Jeg trodde den kom et par dager senere, pga negative tester.. Men den kom og gikk i løpet av en dag. Sist jeg var gravid hadde jeg akkurat det samme, festeblødning.. Så jeg tok en test som ble veeeeeeeeeeeeeeeeeldig svak.. Tok en til en uke senere, BINGO!! :o)

Har nå vært på to ukers sydentur, og var i går hos legen min for å sjekke. (hadde i utgangspunktet bestilt time for å sjekke at alt var ok etter en SA i mai, og siden det tok litt tid med å få spiren til å sitte denne gangen). Hun tok innvending UL, og der var det et lite frø.. Med et lite hjerte som banket.. Sukk... :o)

Hun vil ha meg tilbake om ca 3 uker, pga SA'en i mai, virket det som om hun ville sjekke da at alt fortsatt var ok (virket som sjansen for at det ikke går greit er større etter en SA). Er 7 + 3 nå, en uke kortere enn hvis man regner ut fra min siste mens..

Men enn så lenge så er det liv, og jeg håper alt går bra! Vet ikke om jeg kommer til å være så mye på BIM denne gangen, sist var jeg avhengig :o) Min Dib er det fint å være på uansett pgså lille snupp på 2 år..

Så sender jeg med dette alt jeg kan av babystøv til dere, og ønsker dere alt av lykke og håper frøene setter seg hos dere også!!! :o)

Lykke til! :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulere så masse!!

Lykke til videre!!

Skrevet

Gratulerer så mye:-) Håper å bli kjapt gravid nå etter MA`en min, kanskje vi møtes på 1.trimester:-)

Skrevet

Gratulerer så mye!!!:)

Skrevet

Takk takk alle sammen!!

Satser på å se dere på trimester-sidene snart!

:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...